Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pimpsakarvoilla OIKEASTI väliä miehille?

Vierailija
14.11.2015 |

Tärkeä aihe, en tiedä pitäiskö sheivata vai ei... Toisaalta ei jaksais mutta en halua olla haiseva ällötys friikkikään miesten silmissä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siistitty pikkutupsu tai posliini on minun mielestäni kiihottavampi kuin täysin rehottava pimpinkarvoitus.

Mies vm. 1972

No mitä vittua jonkun 40-vuotiaan kaljamahan mielipiteellä on tässä asiassa? Oletko ikinä edes nähnyt vittua livenä? :D

Oletko ikinä kuullut että 40-vuotiaalla kaljamahalla voi olla vaimo? Mulla ainakin. Ja vaimo sheivaa ihan pyytelemättä. Oleko itse koskaan antanut vittua kenellekään? :D

Mies vm. 1972

Vierailija
22/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin fakta että 40-vuotiaalla pitäisi olla kaljamaha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa sheivailla jos mies niin toivoo. Minua haittaa, jos mies ei ole valmis trimmaamaan myös omaa puskaansa :D

Vierailija
24/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä foorumilla kaikki yli kolmekymppiset on kaljamahaisia ällöttäviä pervoja, kaljuja, juoppoja, vaimonhakkaajia jne.. 

Vierailija
25/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väliä......siis sillä että niitä on.

Koska muuten naisella on vain reikä jota esitellä jalkojen välissä. Karvoituksen ansiosta naisella on enemmän mitä esitellä. Vähän sama juttu kuin se että nainen tykkää visuaalisestikin katsella enemmän isoa penistä kuin pientä.

Tosin se olisi tylsää jos kaikilla naisilla olisi kunnon pöheikkö siellä, joten on hyvä että osa sheivaa ja osa ei.

-M28.

Joskin naisilla tuossa esittelyjutussa on paljon yksilöllistä vaihtelua. Joillakin sitä näyttämistä on enemmän kuin toisilla ja se myös vaikuttaa siihen kannattaako ajella vai ei.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
26/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bikinirajasheivaus riittävä, jos tupsu ei liian pitkä? Mä vedin kerran poslarin ja huomasin, että toisen puolen häpyhuulet roikkuvat synnytyksen jäljiltä rumasti alempana. Sen jälkeen en ole poslaria vetänyt.

Vierailija
27/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä nimenomaan kiihottaa, että niitä on.

Nimenomaan. Se on luonnollista. Mä en usko tutoa ällötysteoriaa. Miehen kalun  ympärillä tuoksuvat karvat ovat kiihottavia. Lapsen ja aikusen ero on juurikin karvat. Posliinivehkeet on aivan naurettavan ja kynityn näköisiä.

Jos sun mielestä lapsen ja aikuisen alapää on samannäköinen ilman karvoja, niin kyllä sun päässä on jotain vikaa, anteeksi vain :(

En ole katsellut lasten genitaaleja, enkä tule koskaan katselemaankaan, vitun pedo.

Vierailija
28/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä foorumilla kaikki yli kolmekymppiset on kaljamahaisia ällöttäviä pervoja, kaljuja, juoppoja, vaimonhakkaajia jne.. 

No niinhän ne on.

Vierailija
29/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kommenteissa on kyllä pimpsakarvan verran totuuttakin

Vierailija
30/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa sheivailla jos mies niin toivoo. Minua haittaa, jos mies ei ole valmis trimmaamaan myös omaa puskaansa :D

Meillä on niin että sheivaan posliiniksi kun mies tykkää ja haluaa hyvät näkymät ja mies siistii reilusti kun tietää et mä tykkään. Kivempi ottaa suihin kun siistitty ;) miehillekin tiedoksi tämä ! Voi nuolla pallejakin jos ne ei oo ihan karvojen peitossa. Ja heppi näkyy koko pituudelta paremmin, näyttää ns. Isommalta.

Vierailija
31/31 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Edes kunnon pöheikkö ei haittaa. Kaikki kriittisyys kyllä pakenee päästä, kun vihdoinkin saa sitä pillua! \o/ M25