Mitä mielipiteitä herättää suomalainen mies/aasialainen nainen -pariskunnat?
En tarkoita nyt kaljamahaista vanhaa ukkoa parikymppisen thaikun kanssa vaan esim. fiksua menestyvää insinööriä kenellä on kainalossa esim. tyylikäs moderni hongkongilainen tai tokiolainen bisnesnainen?
Koetko katkeruutta tai halveksitko miestä kun valitsi ulkomaalaisen? Olen itse tälläisessä suhteessa ja tuntuu että suomalaiset naiset katsovat meitä vähän nenän vartta pitkin kenties edellä mainituista syistä.
M31
Kommentit (43)
Mun naapurissa asuu kolmikymppinen pariskunta, mies on suomalainen ja nainen kiinalainen. Mukavia kummatkin, yliopistolla ilmeisesti tutustuneet.
Monissa tilanteissa voisin vähän katsoa kieroon (esim juuri nuissa keski-ikäinen mies ja parikymppinen thaikkuvaimo -tapauksissa) mutta ei mua haittaa pelkästään se että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen vaimo.
Totuus on että suomalaisia naisia harmittaa teidän kaltaiset pariskunnat ettekä missään vaiheessa voi ajatella että se muuttuisi. Lapset ei myöskään saa oikeita kavereita jos ovat puoliksi aasialaisia vaan heitä pidetään ulkomailta tulleina. Tosiaan ei ole väliä vaikka olisi rikas hyväkroppainen professori nainen, kateus vaan lisääntyy. Miksi ei suomalainen kelpaa sitä mietitään.