Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus on Jumalan tahto.

Vierailija
10.02.2006 |

Mielestäni lapsettomuudesta kärsivät ovat saaneet selkeän viestin Jumalalta. Kaikkia ei ole luotu lisääntymään, joten keinotekoisestikaan sitä ei pitäisi tehdä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä lapsettomuutta että sairauksia hoidetaan lääketieteen avulla. Ja eikös sitten elämän ja kuoleman kysymykset ole vielä suuremmalla tarkoituksella jätettävä herran haltuun, kuin kysymys siitä, saako lapsia vai ei.

Ja jos ehdottomasti kieltää lääketieteen käyttämisen johonkin tarkoitukseen, miksi sen saisi sitten toiseen tarkoitukseen hyväksyä. Ihan yhtä luonnollisia/luonnottomia ne käyttötarkoitukset on.

Tätä hain kysymykselläni siitä, kieltäisikö ap lapseltaan parantavat hoidot. Mutta hän ilmeisesti tosiaan kieltäisi, joten kieltäköön minun puolestani sitten myös lapsettomuushoidot. Sen kylmempää ihmistä ei kai voi olla, kuin se joka antaisi tahallaan lapsensa kuolla, vaikka hoito olisi olemassa.

2

Vierailija
22/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei todellakaan ole armoton jumala. Sinun mukaasi Jumala ei tunne armoa,haluaa meidän kärsivän ja kuolevan turhaan.

Minusta Jumala on luonut meille aivot siksi, että käyttäisimme niitä, myös lääketieteen kautta.

Joka kieltää ihmisiltä oikeuden tautien ja lääketieteellisten ongelmien parantamiseen, on sitä mieltä, että Jumala sadistisesti haluaa meidän kärsivän mahdollisimman paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille Jumala on vähän erilainen. Minun Jumalani hyväksyy kaikenlaiset ihmiset, ja sallii myös yrittämään kaikella tapaa.

Vierailija
24/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tätä hain kysymykselläni siitä, kieltäisikö ap lapseltaan parantavat hoidot. Mutta hän ilmeisesti tosiaan kieltäisi, joten kieltäköön minun puolestani sitten myös lapsettomuushoidot. Sen kylmempää ihmistä ei kai voi olla, kuin se joka antaisi tahallaan lapsensa kuolla, vaikka hoito olisi olemassa.

2

Vierailija
25/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalan tahto? Ap on saanut yläkertaansa niin vähän, miksi?

Vierailija
26/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäätte ottaa Jumalan vastaan? Maalliset asiat ovat toisarvoisia Jumalan rakkauden rinnalla.

Hän huolehtii kaikesta ja mitä Jumala ikinä päättääkin, se on hyvä.

Kuolema ja elämä annetaan Jumalan toimesta.

Vierailija
27/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuttavistakin asioista kun ei ole niitä itse kokenut...

Vierailija
28/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jaksaa vielä tällä vuosituhannella uskoa tuohon. Minäkin uskon Jumalaan, mutta minun Jumalani rakastaa, ja sallii minun tehdä kaikenlaista. Ehkä lapsettomuus onkin Jumalan minulle asettama koettelemus, ja kun olen tarpeeksi kärsinyt, saan sen lapsen, kun Jumala sallii sen hoitojen avulla. Ehkä näin on tarkoitettu, että hän armahtaa silloin, kun hoidot tehoavat.

Vierailija
29/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä? Ensimmäinen lapsi sai alkunsa koeputkihedelmöityksellä. Raskaus paransi endometrioosin, ja kolme lasta lisää tulivat sitten ihan luomuna. Kyllä ensimmäinen lapsenikin oli Jumalan lahja, niinkuin kaikki muutkin. Kyllä hänetkin oli tarkoitettu syntymään. Tiedätkö ap, kaikki on Jumalan käsissä.

Vierailija
30/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi pelkäätte ottaa Jumalan vastaan? Maalliset asiat ovat toisarvoisia Jumalan rakkauden rinnalla.

Hän huolehtii kaikesta ja mitä Jumala ikinä päättääkin, se on hyvä.

Kuolema ja elämä annetaan Jumalan toimesta.

Sinun Jumalasi ei rakasta, vaan haluaa, että ihmiset kärsivät tumput suorina kaiken, mitä eteen sattuu. Kyllä Jumala kuule lähtee siitä, että ihminen voi omalla työllään ja ponnistelullaan tehdä muille ja itselleen hyvää!

Olet paha, ap, jos todellakin uskot, että taudit ja kärsimys ovat Jumalan tahto ja tavoite.

Et sinä ole uskovainen, vaan julma.

Vierailija
31/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan luomistyön ihme.

Vierailija
32/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakastan Jumalaani niin, että hän soi minulle tämän lapsen. Se on hänen lahjansa minulle. Minun piti tämä koettelemus käydä läpi, jotta osaisin tarpeeksi arvostaa tätä lasta. Niin minä uskon, että kaikella on tarkoituksensa, emmekä astu askeltakaan ilman Jumalan tahtoa.

Vierailija
33/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Jumala mahtaisi ajatella ihmisestä joka haluaa toiselle kärsimystä??

Vierailija
34/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap on tästä etääntynyt, sillä hän on täällä antamassa Jumalan puolesta käskyjä siitä, kuka saa mitäkin tehdä.

Vierailija
35/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihmisinä pahimpia,suvaitsemattomia arvostelijoita. Ovat valmiita arvostelemaan lähimmäisiään, jokaisesta rikkeestä ja kuvittelevat olevansa ihmisinä parempia. Jumala ei taatusti sellaista hyväksy, joten ap voisi mennä itseensä ja jättää tuomitsemisen jumalalleen, koska omat rahkeensa ei siihen riitä.

Vierailija
36/42 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle se Jumala on näköjään antanut vaan äärimmäisen suppean ajatusmaailman, jotta pysyisit ruodussa. Buaah!

Vierailija
37/42 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikenmaailman huumehörhöt ja muut hullut saavat lapsia...

Vierailija
38/42 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni lapsettomuudesta kärsivät ovat saaneet selkeän viestin Jumalalta. Kaikkia ei ole luotu lisääntymään, joten keinotekoisestikaan sitä ei pitäisi tehdä.

Helppo minun on näin sanoa, kun olen saanut omia lapsia suhteellisen helposti. Joskus vain pohdin sitä, miksi lapsettomien on vaikeampi hyväksyä adoptio (=pelastaa lapsi köyhistä oloista) kuin lapsettomuushoidot.

Vierailija
39/42 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jumala ei olisi tahtonut minun saavan lasta, ei keinohedelmöityskään olisi onnistunut. Minä ajattelen niin, että Jumala on näyttänyt ihmiselle tavan saavuttaa unelmansa omasta lapsesta.

Vierailija
40/42 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko selvinnyt tähän asti käyttämättä kertaakaan lääkärin, hammaslääkärin tms palveluja? Miten neuvolapalvelut? Oletko synnyttänyt lapsia ja olet missä ne synnytit, et kai vaan missään sairaalassa? Kävitkö neuvolassa raskautesi aikana? Kyllä jumala on varmasti todella vihainen moisesta synnistä joka ilmenee hänen tahtonsa vastustamisena!!

Onko niin että kiellät/olet kieltänyt kaikkinaisen ulkopuolisen hoidon myös ITSESI kohdalla? Vai tuomitsetko vain MUIDEN hoidot ja juokset itse pää kolmantena jalkana lääkäriin apua saamaan heti kun jostin kolottaa?

Oletko myös omalla kohdallasi muistanut kieltäytyä hammaslääkärin palveluista ja kärsinyt hammassärystä jonka jumala suuressa viisaudessaan on kenties katsonut parhaaksi sinulle antaa ja kiittänyt kivun repiessä leukojasi luojaasi siitä suuresta lahjasta jonka hän katsoo sinun tarvitsevan? Jos hampaasi mätänevät suuhusi sehän on vain jumalan tahto eikä sinun kuulu mennä hammaslääkäriin. Kyllä jumala paikkaisi hampaasi jos haluaisi niiden olevan ehjiä.

Entä onko umpisuolesi tallella? Oletko valmis umpisuolesi tulehtuessa kieltäytymään leikkauksesta sillä syyllä että jumala kyllä parantaa sinut jos haluaa? Entä jos joudut liikenneonnettomuuteen ja loukkaannut pahasti? Muistathan kantaa mukanasi lappua josta käy ilmi että haluat vain ja ainoastaan jumalan hoitavan sinua ja jossa vaadit ambulanssi- ja ensiapuhenkilöstön jättävän sinut kaikessa rauhassa tielle makaamaan jumalan tahtoa toteuttamaan koska jumalan tahtohan onnettomuutesi on ja sinun on otettava se kiittäen vastaan ja kieltäydyttävä kaikesta hoidosta koska kyllä jumala sinut parantaa jos haluaa.

Vai onko niin että tekohurskaudessasi ja itsetyytyväisyydessäsi vain tuomitset muiden tarvitseman avun ja kiellät muilta sen minkä itsestäänselvyytenä sallit itsellesi?

Odotan malttamattomana selventävää vastaustasi kuinka olet onnistunut selviämään tähän asti elämässäsi ilman minkäänlaisia terveyspalveluja ja kuinka aiot onnistua jatkossa vanhetessasi ja kaikenmaailman sairauksien kolkutellessa oveasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän