Miten toimia psykopaatin kanssa

Vierailija

Onko suljettu osasto ainut mahdollisuus

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Sinäkö sen itse diagnosoit :D nykyään jos joku ei miellytä niin on heti psykopaatti tai narsku. Kerro nyt ensin mistä päättelet tuon niin katsotaan sitten. Rikolliset laitetaan vankilaan mut jos on vaaraton nin tuskin on psyko.

Vierailija

Siis aiotko hakeutua suljetulle osastolle suojautuaksesi psykopaatilta?

Psykopaatin kanssa toimitaan niin, ettei olla missään tekemisissä. Ei antauduta keskusteluun edes tekstiviestitse tai sähköpostitse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen itse diagnosoit :D nykyään jos joku ei miellytä niin on heti psykopaatti tai narsku. Kerro nyt ensin mistä päättelet tuon niin katsotaan sitten. Rikolliset laitetaan vankilaan mut jos on vaaraton nin tuskin on psyko.
Älä kommentoi omia oletuksiasi, ne ei kiinnosta ketään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että ''sinä olet psykopaatti!'', niin sille tulee paha mieli.
Vietät loppuelämäsi suljettujen ovien takana.

Vierailija

Kova sana toi psykopaatti. Mitähän edes tarkoittaa. Ärsyttäviä ihmisiä on maa täynnä mut et iha psyko. Joo... Pitäiskö sun vaik tarkastuttaa se oma pääsi ensin kun noin hurjia syytöksiä esität. Eiks se tykännykään susta... No koeta kestää vaan. Se menee ohi... Älä nyt ainakaan lähde nolaamaan ittees vaatimalla jotain suljetulle... Psykot taitaa olla tunteettomia rikollisia. Ei ne mihinkään suljetulle päädy. Suljetulla on masentuneet ja muuten rikkimenneet. He eivät ole yleensä vaaraksi kenellekään.

Vierailija

Psykopaatteja on noin 5% väestöstä. Heitä ei välttämättä tunnista kuin ammatti-ihminen. He osaavat olla hyvinkin miellyttäviä, hyvätapaisia ja saada ihmiset puolelleen. Millä perusteella ap luulet, että kyseessä on psykopaatti? Onko ammatti-ihminen tehnyt diagnoosin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kommentoi omia oletuksiasi, ne ei kiinnosta ketään.

Etkö sitten itse osaa kertoa mistä päätelit tuon psykopaatin? Ei sitä voi kukaan itse diagnosoida. Eli kommentoin jos haluan, niin kauan kuin kerrot faktat. Ei tuokaan hirveästi kiinnosta, tai ei kukaan voi auttaa, jos et osaa kertoa miksi joku on psykopaatti eli täysin tunteeton ihminen. Tappaa huvikseen, ei tunne empatiaa, syyllisyyttä eikä häpeää.

Vierailija

Meneekö sinulla psykopatia ja psykoosi sekaisin? Jos joku on joutunut psykoosiin, niin voit soittaa ambulanssin ja silloin ihminen pääsee hoitoon.Psykopaatit sen sijaan eivät ole mielisairaita, vaan persoonallisuushäiriöisiä, eivätkä kuulu mielisairaalaan.

Vierailija

Psykopaatti ei kadu, eikä silmäänsäkään räpäytä, vaikka tekis toiselle mitä pahaa! Silti voi käyttäytyä ihan normaalisti. Ei niitä hoideta missään mielisairaaloissa. Sen sijaan vankiloissa niitä riittää ja johtotehtävissä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat