Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia psykopaatin kanssa

Vierailija
13.11.2015 |

Onko suljettu osasto ainut mahdollisuus

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö sen itse diagnosoit :D nykyään jos joku ei miellytä niin on heti psykopaatti tai narsku. Kerro nyt ensin mistä päättelet tuon niin katsotaan sitten. Rikolliset laitetaan vankilaan mut jos on vaaraton nin tuskin on psyko.

Vierailija
2/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aiotko hakeutua suljetulle osastolle suojautuaksesi psykopaatilta?

Psykopaatin kanssa toimitaan niin, ettei olla missään tekemisissä. Ei antauduta keskusteluun edes tekstiviestitse tai sähköpostitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas lisää tästä sun psykopaatistas, niin osataan paremmin neuvoa? Psykopaatit kun osaavat esittää normaalia.

Vierailija
4/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sen itse diagnosoit :D nykyään jos joku ei miellytä niin on heti psykopaatti tai narsku. Kerro nyt ensin mistä päättelet tuon niin katsotaan sitten. Rikolliset laitetaan vankilaan mut jos on vaaraton nin tuskin on psyko.

Älä kommentoi omia oletuksiasi, ne ei kiinnosta ketään.

Vierailija
5/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että ''sinä olet psykopaatti!'', niin sille tulee paha mieli.

Vierailija
6/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, äläkä katso taaksesi.

Vierailija
7/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii elikkä erittäin aggressiivista käyttäytymistä, ei kannata mennä lähelle

Vierailija
8/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että ''sinä olet psykopaatti!'', niin sille tulee paha mieli.

Vietät loppuelämäsi suljettujen ovien takana.

Vierailija
9/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova sana toi psykopaatti. Mitähän edes tarkoittaa. Ärsyttäviä ihmisiä on maa täynnä mut et iha psyko. Joo... Pitäiskö sun vaik tarkastuttaa se oma pääsi ensin kun noin hurjia syytöksiä esität. Eiks se tykännykään susta... No koeta kestää vaan. Se menee ohi... Älä nyt ainakaan lähde nolaamaan ittees vaatimalla jotain suljetulle... Psykot taitaa olla tunteettomia rikollisia. Ei ne mihinkään suljetulle päädy. Suljetulla on masentuneet ja muuten rikkimenneet. He eivät ole yleensä vaaraksi kenellekään.

Vierailija
10/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse, äläkä katso taaksesi.

Jokaiselle hevoselle löytyy ohjastaja

Vierailija
11/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatteja on noin 5% väestöstä. Heitä ei välttämättä tunnista kuin ammatti-ihminen. He osaavat olla hyvinkin miellyttäviä, hyvätapaisia ja saada ihmiset puolelleen. Millä perusteella ap luulet, että kyseessä on psykopaatti? Onko ammatti-ihminen tehnyt diagnoosin?

Vierailija
12/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sitten itse osaa kertoa mistä päätelit tuon psykopaatin? Ei sitä voi kukaan itse diagnosoida. Eli kommentoin jos haluan, niin kauan kuin kerrot faktat. Ei tuokaan hirveästi kiinnosta, tai ei kukaan voi auttaa, jos et osaa kertoa miksi joku on psykopaatti eli täysin tunteeton ihminen. Tappaa huvikseen, ei tunne empatiaa, syyllisyyttä eikä häpeää.

Vierailija
13/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 %? Huhhuh, aika paljon.

Vierailija
14/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sinulla psykopatia ja psykoosi sekaisin? Jos joku on joutunut psykoosiin, niin voit soittaa ambulanssin ja silloin ihminen pääsee hoitoon.Psykopaatit sen sijaan eivät ole mielisairaita, vaan persoonallisuushäiriöisiä, eivätkä kuulu mielisairaalaan.

Vierailija
15/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti ei kadu, eikä silmäänsäkään räpäytä, vaikka tekis toiselle mitä pahaa! Silti voi käyttäytyä ihan normaalisti. Ei niitä hoideta missään mielisairaaloissa. Sen sijaan vankiloissa niitä riittää ja johtotehtävissä.

Vierailija
16/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sitten itse osaa kertoa mistä päätelit tuon psykopaatin? Ei sitä voi kukaan itse diagnosoida. Eli kommentoin jos haluan, niin kauan kuin kerrot faktat. Ei tuokaan hirveästi kiinnosta, tai ei kukaan voi auttaa, jos et osaa kertoa miksi joku on psykopaatti eli täysin tunteeton ihminen. Tappaa huvikseen, ei tunne empatiaa, syyllisyyttä eikä häpeää.

En ole aloittaja. Vituttaa vaan, että tyhjänpuhujat ja mitätöijät lehahtaa paikalle, kun puhutaan aiheesta, jonka taatusti ja kliinisesti tunnen. Jos ei ole fiksua sanottavaa, ulos.

Vierailija
17/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti ei kadu, eikä silmäänsäkään räpäytä, vaikka tekis toiselle mitä pahaa! Silti voi käyttäytyä ihan normaalisti. Ei niitä hoideta missään mielisairaaloissa. Sen sijaan vankiloissa niitä riittää ja johtotehtävissä.

Itse asiassa psykopaatteja ohjataan silloin tällöin psykiatrian polillekin.

Vierailija
18/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjata voidaan, mutteivat mene, ellei vankilasta passiteta väkisin. Tai jos menevät, niin selittelevät muita syitä, muttei psykopatiaa voida juurikaan hoitaa, kuten varmaan tiedät.

Vierailija
19/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tosiaan ihan hukassa. Ota nyt vähän selvää asioista. Jos kyseessä on psykoosi, niin silloin on ihmisen todellisuudentaju hämärtynyt eikä selviä arjen haasteista. Silloinkin pitää käydä lääkärillä, joka toteaa asian ja kirjoittaa lähetteen. Psykopaatit taas ovat eduskunnassa ja yritysten johdossa. Ei niitä hoideta.

Vierailija
20/31 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjata voidaan, mutteivat mene, ellei vankilasta passiteta väkisin. Tai jos menevät, niin selittelevät muita syitä, muttei psykopatiaa voida juurikaan hoitaa, kuten varmaan tiedät.

Ei ole ohjattu vankilasta. Hoidosta ei kukaan ole puhunut eikä tässä ketjussa kannata aloittaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan