Haluaisin käpertyä miehen kainaloon

Vierailija

Ja olla siinä ihan hiljaa. Jalat toisiinsa kietoutuneina silittelisin miehen selkää. Mitä sinä haluaisit?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Miestä ei kai saa sanoa kauniiksi, mutta silmissäni yksi mies on sitä. Haluaisin katsoa hänen silmiään ja myöhemmin häntä nukkuvana. Viimeksi hän havahtui katseeseeni pari kertaa kesken unien ja hymyili. Olen ihan hassuna tuohon mieheen. Toivottavasti saan katsoa vielä monta kertaa.

Vierailija

Ihana. Onhan kauniita miehiä olemassa. Toivottavasti saat vielä monta katsetta ja hymyä. T:Ap

Vierailija kirjoitti:
Miestä ei kai saa sanoa kauniiksi, mutta silmissäni yksi mies on sitä. Haluaisin katsoa hänen silmiään ja myöhemmin häntä nukkuvana. Viimeksi hän havahtui katseeseeni pari kertaa kesken unien ja hymyili. Olen ihan hassuna tuohon mieheen. Toivottavasti saan katsoa vielä monta kertaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin tarinaasi spermat silmille kun niistä tässä nyt puhetta ollut. Parani.

Vierailija

Lässynlää. Kunnon jöötin vääntäminen pönttöön voisi vapauttaa endorfiinejä nyt just sopivasti. Pieni lisäjännitys vielä, jos molskahdus kuuluisi naapuriin asti.

Vierailija

Haluisin ottaa matsia. Naisista ei ole vastusta, miehistä on. Valitettavasti ne vaan ei suostu kunnon reiluun matsiin naista vastaan. Ja tekosyy on se, että "vahingoittaisin sua kuitenkin". Haha!

Vierailija

Olisi ihan kiva jos olisi joku joka käpertyy siihen viereen. Toisaalta taas ei olisi kivaa. Ajatukseni ovat sekavat kuten yleensäkin...

Terveisin Naispelko22

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat