Muuttaisitko lapsuuden maisemiisi?

Vierailija

10 000 asukkaan kaupunginosa, ison 100 000+ asukkaan kaupungissa. Ikäviä muistoja kouluajoista, kuitenkin ajat muuttuneet, kulkuyhteydet hyvät, ihana talo myynnissä.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Olen muuttanut ja olemme asuneet täällä nyt 11 vuotta. Mitään huonoja muistoja ei näihin maisemiin liittynyt, lapset ovat käyneet samassa päiväkodissa kuin minä ja nyt he ovat samassa alakoulussa. Naapurit ovat osin samoja kuin lapsuudessani, paljon on meitä perheen tänne kotimaisemiin perustaneita ja loput ovat nuoria perheitä. Vanhempani asuvat puolen kilsan päässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
10 000 asukkaan kaupunginosa, ison 100 000+ asukkaan kaupungissa. Ikäviä muistoja kouluajoista, kuitenkin ajat muuttuneet, kulkuyhteydet hyvät, ihana talo myynnissä.

Ehdottomasti,olen haaveillut siitä jo vuosia.Nykyisessä kotikaupungissa asuu kuitenkin kaikki läheiset,en raaski muuttaa kauas.

Vierailija

Hyvät lapsuusmuistot, mutta en muuttaisi. Viikko siellä talvella ja kaksi viikkoa kesällä on riittävästi. Kaunista seutua, mutta tylsistyisin hengiltä.

Vierailija

Me paljasjalkaiset stadilaiset on aina asuttu lapsuutemme maisemissa. Tutut naapurit, tutut mummelit, kauppiaat ja koulut. Mekin neljässä polvessa asuttu samassa taloyhtiössä. Ikinä en tästä lähtisi. Koti.

Vierailija

Nyt voisin, kun lapset jo isoja. Jos palvelut pysyvät sillä tasolla mitä ovat. Pieni kirkonkylä reilun puolen tunnin ajomatkan päässä kaupungista ja matkalle sattuu vielä iso kauppakeskus, sinne menee siihen puoleen tuntiin. Kunta on liitetty kaupunkiin ja vielä löytyy pari kauppaa, pankki ja apteekki, mutta aika paljon on palvelut heikentyneet sekä bussivuorot vähentyneet. Tunnistaako joku paikan? 

Vierailija

Minäkin, lapseni jäivät tänne myös. Perustivat perheet. Meillä kaikilla hyvät ammatit, hyväpalkkaiset työt, isot omakotitalot, isolla tontilla. Minä olen jo kauan ollut velaton. Lapsilla edulliset lainat (sukua paljon pankin hallinnossa), heti kiinni omaan, takaajia on, ei tarvitse säästää ja kituuttaa. Lyhyet työmatkat, aikaa jää elämiseen. Tämä on ihanaa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat