Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko +25v naiset olla näin kauniita?

Vierailija

Kuvan naiset siis eivät ole +25v.

Veikkaisin, että ainut mahdollisuus olisi, jos +25v nainen näyttäisi 18-19v naiselta.

http://identitty.com/uploads/imageupload/145/ZITYDCI0KUMG.jpg

Kommentit (12)

Vierailija

En näe noita erityisen kauniina. Huulet törröllä ja alaselkaa työnnetty notkolle, jotta perse korostuisi. Vasemman takamusta lisäksi shopattu, sillä mustan mekon raja blurraantuu oven väriä ja seinää vasten. Oikeanpuolimmaisella aika rimpulat kanajalat.

M26

Vierailija

Mun silmään noi näyttää n.15 vuotiailta teini tyrkyiltä. Kauneudella ton kans ei oo mitää tekemistä, ainakaan aikuisen ihmisen mielestä.

Vierailija

Minun makuuni on aikuisempi, mehevämpi ja rehevämpi naisvartalo. Pikkupimatsut ovatkin nuorten sonnien khderyhmää.

M46

Vierailija

Ihan nättejähän noi on mutta joo nuoren näköisiä.. ja mikä tää oli? "voiko +25 naiset olla näin kauniita"? Eli kun täyttää sen 20v niin rupsahtaa samana päivänä? :D Voi perkele... Nainenha rupee olee kauneimmillaan vasta sit joskus 25v jälkeen.. Mun mielestä siis.

Vierailija

Valitettavasti se on usein vain ohikiitävä vaihe naisen elämässä, kun hän on vartaloltaan jo aikuinen mutta silti vielä hieman tyttömäinen. 

Vierailija

Kyllähän tuollaisia pikkuhuoria laittaisi edestä ja takaa muutaman kerran, mutta liikkuuko tuolla tapaa itseään esittelevällä lutkalla päässä mitään-kokemuksesta voi todeta että yleensä ei liiku eli kauempaa ei jaksaisi kuunnella kuin sen nainnin ajan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat