Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada hiukset yhtä litteiksi ja pehmeiksi kuin kampaajalla?

Vierailija

Ekan pesun jälkeen taas paljon paksummat ja pörröset vaikka käytössä hoitoaine ja sama suihke kuin kampaajalla. Suoristusrautakin käytössä.
Mä siis niin vihaan mun hiuksia.

Kommentit (11)

Vierailija

Voitaisiin vaihtaa päätä :)

Mulla on sileät ja paksut hiukset, haluaisin, että ne olisvat kuohkeat ja pörrökin olisi mukava.

Vierailija

Föönaatko hiukset? Tämä itsellä ainakin silottaa hiuksia.
Myös colormask saa hiukset tuntumaan samalta kuin kampaajakäynnin jälkeen.

Vierailija

Se varmaan föönas ne, käyttikö peräti pyöröharjaa? Kun hiuksia pitää harjan avulla "pingottuneena" eli vetää niitä suoriksi föönatessa, ne kuivuu sileiksi. Ainakin mulla toimii, ja helpointa se on tolla pyöröharjalla. Silein tulos tulee fööni + suoristus, ilmakuivaaminen + suoristus ei tuota lähellekään samaa tulosta vaikka toki onkin hiuksille hellempi.

Vierailija

MInä pyrin mahdollisimman ilmavaan lopputulokseen :O Pehmeät, kuohkeat, vähän kiharat hiukset, joissa on kiiltoa muttei sähköisyyttä. Siitä sitten romanttista nutturakampausta pinneillä ja muuta. Hassua miten päinvastaiset maut ihmisillä onkaan :D

Vierailija

Föönas toki. Mutta jos itse föönaan millä tahansa harjalla niin lopputulos karvalakki, eli hiuksista tulee vielä tuuheammat.
Muutenkin on paksut hiukset, niin hieman vois litistää.
Kampaaja ei käytä pyöröharjaa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MInä pyrin mahdollisimman ilmavaan lopputulokseen :O Pehmeät, kuohkeat, vähän kiharat hiukset, joissa on kiiltoa muttei sähköisyyttä. Siitä sitten romanttista nutturakampausta pinneillä ja muuta. Hassua miten päinvastaiset maut ihmisillä onkaan :D

Jep, kaikki haluaa just sitä päinvastaista kuin mitä itellä on :D

Vierailija

Ite oon ostanut kampaajalta jonkun tehohoidon hiuksiin käytetään n 1 kerran viikossa sillä tulee tosi pehmeät hiukset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat