tekee mieli ottaa noilta pennuilta kännykät pois ja pistää leikkimään barbeill!

Vierailija

Lauma 7-vuotiaita istuu ringissä ja näplää puhelimia, kukaan ei puhu :-(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Niin on tosi sääli, ettei osata leikkiä vaikkapa barbeilla. Olen syntynyt -62 ja meidän ikäpolvi leikki lapsena, barbeilla, tavallisilla nukeilla, itse keräilin Apu-lehdestä paperinukkeja, ja niiden vaatteita, pahvi liimattiin nuken taakse ja oli hieno nukke. Mulla oli Seija Tyni, jäänyt mieleen, Heini Wathen, onko täällä muita saman ikäisiä?

Vierailija

Meillä toimitaan meidän säännöillä, eikä koskaan ole porukat räplänneet kännyköitään... tarkasta nyt edes etteivät kiusaa luokan whatsup-ryhmässä ketään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin on tosi sääli, ettei osata leikkiä vaikkapa barbeilla. Olen syntynyt -62 ja meidän ikäpolvi leikki lapsena, barbeilla, tavallisilla nukeilla, itse keräilin Apu-lehdestä paperinukkeja, ja niiden vaatteita, pahvi liimattiin nuken taakse ja oli hieno nukke. Mulla oli Seija Tyni, jäänyt mieleen, Heini Wathen, onko täällä muita saman ikäisiä?

Sä oot mun äitin ikänen ja sillä oli tuo sama paperinukke :)

Mä ite tykkäsin enemmän pihaleikeistä.

M22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sä oot mun äitin ikänen ja sillä oli tuo sama paperinukke :)

Mä ite tykkäsin enemmän pihaleikeistä.

M22

Mukava kuulla, äidille terveisiä. Kyllä mekin olimme paljon ulkona, ja leikittiin niitä, poliisia ja rosvoa, kirkonrottaa. Ajat muuttuvat, ennen oli todella vaatimatonta, kun vertaa nykyisiin laitteisiin ja leluihin, mutta ei se mitään, osaa arvostaa parempia oloja.

Vierailija

No ota ne kännyt pois. Sun koti, sun säännöt. Meillä on sellainen sääntö, että kavereiden kanssa leikitään eikä räplätä kännyjä. Hienosti toimii 8-vuotiailla, jotka osaa leikkiä sisällä ja ulkona. Meillä rajoitetaan ruutuaikaa muutenkin.

Vierailija

Olen huolissani miten tämä älypuhelin vaikuttaa pitkällä aikavälillä ihmisten välisiin kohtaamisiin.

Tuntuu, että älypuhelin lisää itsekkyyttä entisestään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat