Työhönsä ja palkkaansa tyytyväisiä lähihoitajia?

Vierailija

Onko sellaisia? Kaipaan vähän tukea ja vahvistusta opiskeluvalintaani kun yleensä kuulee vain negatiivista lähihoitajan ammatista. Tammikuussa alkaisi opiskelu jos osaan olla riittävän vakuuttava opettajien haastattelussa.

Kommentit (6)

Vierailija

Mun anoppi. Tienaa julkisella puolella pelkässä yötyössä sellaiset 58000 euroa vuodessa ja yöt lähinnä viilailee kynsiään kun vanhukset makaa lääkekoomassa. Vapaita ropisee kiitettävästi yötyön takia, julkisella puolella lomaa on 7 viikkoa kun työura on noin pitkä. Ainakin anoppi aina kehuu työtään ja kumoaa sen miten raskasta se on. Vakuuttaa lähinnä kutovansa ja katsovansa telkkaria ja viilavansa kynsiään kaikki yöt. Mitään tutkintoa ei ole koskaan suorittanut vaan on jotenkin diilannut itsensä tuohon lähihoitajan nimikkeellä. Silloin kun anoppi aikoinaan meni kotiäidin elämästä töihin, vanhainkoteihin kai pääsi noin vain kun kävi töitä kysymässä eikä mitään vaadittu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi. Tienaa julkisella puolella pelkässä yötyössä sellaiset 58000 euroa vuodessa ja yöt lähinnä viilailee kynsiään kun vanhukset makaa lääkekoomassa. Vapaita ropisee kiitettävästi yötyön takia, julkisella puolella lomaa on 7 viikkoa kun työura on noin pitkä. Ainakin anoppi aina kehuu työtään ja kumoaa sen miten raskasta se on. Vakuuttaa lähinnä kutovansa ja katsovansa telkkaria ja viilavansa kynsiään kaikki yöt. Mitään tutkintoa ei ole koskaan suorittanut vaan on jotenkin diilannut itsensä tuohon lähihoitajan nimikkeellä. Silloin kun anoppi aikoinaan meni kotiäidin elämästä töihin, vanhainkoteihin kai pääsi noin vain kun kävi töitä kysymässä eikä mitään vaadittu.

terveyskeskustöpöttelijä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika hurja palkka. Minä kaikkine ikälisineen ja henk.koht. lisineen saan yötyöstä 42 000 euroa. Taitaa anoppisi panna hiukan omiaan tuossa palkassa. Niin ja minä olen lähihoitaja kunnallisella, missä on paljon parempi palkka, kuin yksityisellä.

Vierailija

Lähihoitaja on maailman turhin ammatti. Siihen voisi kouluttaa ihmisen muutamassa kuukaudessa ja niin kait työttömiä koulutetaankin. Siihen ja työn vaatimuksiin nähden maksimi 1500 euron kk-palkka olisi ihan riittävä.

Vierailija

Varmaan unelmahomma sellaiselle joka jaksaa valvoa yöt. Nuo mummot lääkekoomassa ei kuulosta kivalta. Toivottavasti edes päivällä saavat olla aktiivisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja on maailman turhin ammatti. Siihen voisi kouluttaa ihmisen muutamassa kuukaudessa ja niin kait työttömiä koulutetaankin. Siihen ja työn vaatimuksiin nähden maksimi 1500 euron kk-palkka olisi ihan riittävä.

No tätähän minä juuri tarkoitin ja kaipasin. Luitko keskustelun avausta ollenkaan? ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat