Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo riippuvuus...

Vierailija
13.11.2015 |

Kuulostaa oudolta, mutta olen koukussa teipin syömiseen... Siis siihen scotchin mattapintaiseen nimenomaan. Riippuvuus alkoi joskus teini-ikäisenä, nyt olen jo kolmekymppinen. Ko. teippi on aina tuoksunut mielestäni jotenkin houkuttelevalta. En oikein ymmärrä miten olen ajautunut tähän pisteeseen, mutta en tiedä mistä voisin hakea apua. Teippiä menee tällä hetkellä pari rullaa viikossa. Olen onnistunut vähentämäänkin jonkin verran... Nolottaa... Kukaan läheisistäni (mukaanlukien avomieheni) ei tiedä riippuvuudestani. Onko kellään vastaavanlaisia ongelmia tai neuvoja?
Olemme epäonnisesti yrittäneet hankkia lasta jo useamman kuukauden ajan. Minua huolestuttaa, etten voi teipin syömisen takia tulla raskaaksi. En vaan uskalla kertoa tätä miehelle... Pelottaa, että hän pitää minua friikkinä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön vielä, että elämän varrella on ollut kausittaisia "riippuvuuksia" mm. liimapuikkojen ja kynsilakkojen haisteluun, steariinin syömiseen, ihon tökkimiseen neulalla... Stressaantuneena ongelmat pahenevat. /AP

Vierailija
2/7 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mun kissalla on sama riippuvuus, kaikki teipit on oltava visusti lukkojen takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuommoiseen ongelmaan apu löytyisi jostakin terapiasta joten rohkeasti vaan ensin psykiatrin kanssa juttelemaan, siitä se ongelmien selvittely voi alkaa.

Vierailija
4/7 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä tuo teippi on syötävän näköistä, mutta en ole koskaan syönyt. Kynsilakanpoistoaine ja jotkut ikkunanpesuaineet ovat tuottaneet joskus halua impata.

Vierailija
5/7 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan jeesusteippiä, pärisee paremmin vahvemman liiman ansiosta

Vierailija
6/7 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teipin syönti saattaa tappaa sut. Mene vaikka mielenterveystoimistolle puhumaan tosta.

Vierailija
7/7 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ammattilaisille kovin outoa on, sinne vaan puhumaan.

Onhan noita telkkarissa ollut ohjelmia, kuka syö lasia tai kiviä ja kuka miehensä tuhkia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän