perin TODELLA ison summan rahaa.

Vierailija

En tiedä, mitä tekisin niillä. En edes halunnut niitä :(

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä tekisin niillä. En edes halunnut niitä :(

Minä olen myös perinyt erittäin suuren summan rahaa. Sijoita ne viisaasti. Meillä on huolehdittu myös seuraavan sukupolven eli lasteni tulevasta varallisuudesta, mikä onkin hyvä, koska tulevaisuus näyttää monen asian suhteen pahalta.

Vierailija

Yli 10 miljoonaa (joka on siinä todella suuren summan alarajalla) ei kannata ihmeitä muutoksia nykysijoitustilanteeseen tehdä. Vai oikeastiko perit rahaa? Että joku on pitänyt tilillään miljoonia? En ihan usko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä lahjoita ainakaan punaiselle ristille

Tietysti jos haluaa kiihdyttää Suomen tuhoutumista, niin tämähän olisi vallan iivili lahjoituskohde.

Vierailija

Miksi et halua? Onko jo tarpeeksi ennestään?
Itse tuun ihan hyvin toimeen,mutta lyödä ottaisin mielelläni perinnön vastaan. Jos ei oikeesti käyttöä,niin ainakin pahanpäivän varalle ois jotain..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yli 10 miljoonaa (joka on siinä todella suuren summan alarajalla) ei kannata ihmeitä muutoksia nykysijoitustilanteeseen tehdä. Vai oikeastiko perit rahaa? Että joku on pitänyt tilillään miljoonia? En ihan usko.

Jos nyt tosiaan kuvittelet, että ap peri rahaa niin eihän niitä rahoja olisi silloin pidetty tilillä vaan seteleinä ja kolikkoina. 

Vierailija

Mullakin meni puolisen vuotta, vuosi asian sisäistämiseen, vaikkei mitään miljoonaperintöä ollutkaan. Olisin vaan niin paljon mielummin pitänyt ihmisen kuin sen jääneen omaisuuden. 

Vierailija

Ehkä voisin laittaa ne vain jollekin korkotilille, perikööt minun jälkeläiset ne aikanaan, jos niitä saan.

Olen siis itse 27-vuotias sinkkunainen. Tienaan pikkasen alle 2000e/kk, mutta pärjään ihan kohtuu hyvin. Minulla on oma (pankin) omistusasunto ja pystyn harrastamaan. En tarvitse noita rahoja. Olen varmaan outo monen mielestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä rahassa pelottaa? ettei tarvitse enää kärvistellä, helpompi elämä, vaihtoehtoja, ei voi enä valittaa?

Jos normaalityössä normipalkalla ollut niin miten elämä muuttu helpommaksi tuosta?

Vierailija

Millä summalla voisi perustaa säätiön, joka avustaisi jossain sinun sydäntä lähellä olevassa asiassa? Laittaisit hyvän kiertämään.

Vierailija

Ne on minulle ns. likaista rahaa. Ei minun elämä muutu mihinkään, oli niitä tai ei. Perustalous kun on hallinnassa. Lomailemaankin pääsen säästämällä, niinkin kuka tahansa muukin työssä käyvä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat