Sinä vähän yli 160 cm pitkä - missä painossa viihdyt parhaiten?

Vierailija

Olen 162 cm pitkä ja olen parikymppisenä painanut 52-68 kiloa. Nyt kolmekymppisenä en enää edes yritä alle 60 kg:n, koska painoa on lähes mahdoton pitää, ja muutenkin tykkään siitä, että on vähän kurveja.
Minkä verran te muut suunnilleen saman pituiset painatte ja mitä mieltä olette painostanne? Onko nykyisen painon pitäminen vaikeaa, vai pysyykö se luonnostaan? Missä vaiheessa painoa alkaa olla mielestänne liikaa?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

57kg on mulle paras paino, paino on 18-44v ikäisenä liikkunut 45-65kg välissä. Tuo 57 on paras, siinä painossa olen myös parhaimman näköinen.

Kookos

Oon 164 ja selkeesti mun hyvän olon paino on 62-63 paikkeilla. Ei mikään sika timmi mutten mikään lihavakaan. Vähän lihaksia jopa jaloissa ja käsissä :)

Vierailija

Itse tunsin olevani parhaimmillani n.62 kiloisena. Pituutta löytyy 165cm. Ja turha uikuttaa mitään, se oli mun kropalle selkeesti ihanteellinen paino ja näytin myös tosi hyvältä. Nyt paino hiipinyt ylöspäin ja painan n.70kg. Tämä on liikaa. Kokoajan yritän pudotella takas sinne lähemmäs sitä kuuttakymppiä.

Vierailija

161 cm pituutta. Haluaisin painaa 49-52 kg, jolloin vaatteet istuu nätisti. Nyt painan noin 56 kg. Läski olo tulee 58 kg:n kohdalla.

Vierailija

Olen yli nelikymppinen, pituus 164 cm. Parikymppisenä painoin 50kg, nyt 62kg. Kummatkin painot on ihan ok. En tosin enään haluaisi olla 50kg, varmaan naama rupsahtaisi jos siihen laihtuisin.

Vierailija

Mulla pituutta 163cm. Painoa nyt 57kg, ja oon ihan tyytyväinen tähän. Vuos sitten painoin jotain 54kg ja näytin liian laihalta, mutta toki vaihtelee ihan ihmisen mukaan mihin paino "keskittyy". :) Ikää 28v.

Vierailija

Saman pituinen olen, painoa tällä hetkellä 62kg. En viihdy painossani. Tyytyväisimmilläni olin ollessani noin 55-56kg, silloinkin tosin halusin vielä viitisen kiloa pois. 50 kiloa on edelleen tavoitteena. Mun on tässä n. 5 vuoden sisällä ollut kauhean vaikea pitää paino tasaisena, ei siis pysy luonnostaan oikein missään painossa... 55-65kg välillä heitellyt elämäntavoista riippumatta. Mistähän johtuu...? N19.

Vierailija

Mä olen 34 v, 160 cm ja 57 kg. Olen hiljakseen pudottanut painoa noin 73 kilosta ja tähän 57 kiloon on ilmeisesti tyydyttävä: ei tunnu enää millään tästä tippuvan. Siis noin puoli vuotta olen tässä painossa ollut. Eli tähtämisessä siis 57 kilon ylläpito :)

Vierailija

Pituutta 162 cm. Painan nyt joku 67kg. Se on liikaa. 60-62 olis hyvä mutta lihon aina talvisin taas yli 65 kiloiseksi. Täysi työ pitää se alle 70 näin piemässä :( 

Vierailija

163 cm ja 68 kg. Painoa olen pudottanut viimeisten 5 kuukauden aikana 20 kg, eli painoa oli 88 kg. Lienee sanomattakin selvää, että se ei ollut hyvä paino. Nyt tämä 68 kg tuntuu hyvältä, mutta mielestäni ei edelleenkään näytä hyvältä. Haluan laihtua vielä 10 kg, eli päästä 58 kiloon. Sinne on tarkoitus päästä kolmen kuukauden sisällä.

Vierailija

Olen kohta 50-vuotias, pituutta 161, painoa 51. Urheilen aktiivisesti ja syön terveellisesti. Olen tyytyväinen painooni ja kroppaani muutenkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat