Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö noita botoxihuulia saa kiinni vai miksi kaikilla on huulet raollaan?

Vierailija
13.11.2015 |

Näyttää lähinnä siltä, että on niin paljon jotain täytettä, että ei saa enää suuta kiinni.

Mulla menee ainakin luonnostaan suu kiinni eikä pysy auki

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin luonnostaan sellaiset huulet, että kuvissa näyttää kuin olisi huulet raollaan. Ja ne on siis pulleahkot.

Vierailija
2/8 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin luonnostaan sellaiset huulet, että kuvissa näyttää kuin olisi huulet raollaan. Ja ne on siis pulleahkot.

Otan osaa, se vaan näyttää niin idiootilta kun on suu auki koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia ei voi laittaa huuliin. Se on hermomyrkkyä jota käytetään lihasten väliaikaiseen "halvauttamiseen", eli tällä tavalla saadaan rypyt silenemään. Botox ei ole täyteainetta.

Vierailija
4/8 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxia ei voi laittaa huuliin. Se on hermomyrkkyä jota käytetään lihasten väliaikaiseen "halvauttamiseen", eli tällä tavalla saadaan rypyt silenemään. Botox ei ole täyteainetta.

Get the point

Vierailija
5/8 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyarulonihappoa sitte. Wiseass

Vierailija
6/8 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, se vaan näyttää niin idiootilta kun on suu auki koko ajan.

No jaa, parempi sekin kuin olla joku karsea kapeahuuli.

Vierailija
7/8 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei kokemusta. Mutta luulenpa, että ottavat ihan tavaksikin pullottaa niitä huuliaan vielä ankkamaisesti.

Itselläni on luonnostaan paksut huulet, mutta suuni pysyy kyllä kiinni, jos en sattumoisin ole puhumassa... On ihmisiä, ohuillakin huulilla, joidenka suu on aina raollaan, en tiedä miksi, weird.

Vierailija
8/8 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän mimmeillä on tapana pitää suuta auki koko ajan. On vissiin söpöä. Vähän se näyttää siltä ett'ä puuttuis joku kromosomi.