Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö noita botoxihuulia saa kiinni vai miksi kaikilla on huulet raollaan?

Vierailija

Näyttää lähinnä siltä, että on niin paljon jotain täytettä, että ei saa enää suuta kiinni.

Mulla menee ainakin luonnostaan suu kiinni eikä pysy auki

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla on ainakin luonnostaan sellaiset huulet, että kuvissa näyttää kuin olisi huulet raollaan. Ja ne on siis pulleahkot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin luonnostaan sellaiset huulet, että kuvissa näyttää kuin olisi huulet raollaan. Ja ne on siis pulleahkot.

Otan osaa, se vaan näyttää niin idiootilta kun on suu auki koko ajan.

Vierailija

Botoxia ei voi laittaa huuliin. Se on hermomyrkkyä jota käytetään lihasten väliaikaiseen "halvauttamiseen", eli tällä tavalla saadaan rypyt silenemään. Botox ei ole täyteainetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Botoxia ei voi laittaa huuliin. Se on hermomyrkkyä jota käytetään lihasten väliaikaiseen "halvauttamiseen", eli tällä tavalla saadaan rypyt silenemään. Botox ei ole täyteainetta.

Get the point

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No hyarulonihappoa sitte. Wiseass

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, se vaan näyttää niin idiootilta kun on suu auki koko ajan.

No jaa, parempi sekin kuin olla joku karsea kapeahuuli.

Vierailija

En tiedä, ei kokemusta. Mutta luulenpa, että ottavat ihan tavaksikin pullottaa niitä huuliaan vielä ankkamaisesti.

Itselläni on luonnostaan paksut huulet, mutta suuni pysyy kyllä kiinni, jos en sattumoisin ole puhumassa... On ihmisiä, ohuillakin huulilla, joidenka suu on aina raollaan, en tiedä miksi, weird.

Vierailija

Nykyäänhän mimmeillä on tapana pitää suuta auki koko ajan. On vissiin söpöä. Vähän se näyttää siltä ett'ä puuttuis joku kromosomi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat