KUMMAN MIEHEN OTTAISIT?
Mies nro 1 :
-yrittäjä
-turvallinen ja rakastava, hyvä isä
-sisäänpäin kääntynyt
-ei keskustelutaitoinen
-hyvä seksi, ei suurta intohimoa
-raha-asiat ookoo
-unohtelee kertoa asioita ja ottaa huomioon
-motto " ilman keskustelua voi elää!"
-tasainen, liiankin
-ei juo
-ei ole koskaan missään tilanteessa mustasukkainen
-ei aiempia ihmissuhteita (myöskään seksi)
Mies nro 2 :
-työtön
-ulospäinsuuntautunut
-maailmanparantelija,keskustelutaitoinen
-intohimoinen seksi
-motto " tunteita tulee näyttää ja pitää osata räiskyä"
-juo joskus
-mustasukkaisuuteen taipuvainen ja omistushaluinen
-aiempia suhteita (mönia seksikokemuksia)
KERTOKAAS;KUMPI?? JA MIKSI??
Kommentit (14)
Molemmat kuulostaa suht ääripää tyypeiltä eikä kumpikaan kerää pisteitä.
turvallinen, rakastava, hyvä isä, eikä juo.
Toisaalta jos ikää on enemmän on tyydyttävä kompromisseihin. Silloin ottaisin nro 1. miehen että elämä toimii. Maailmanparantajan kanssa voi ehkä pitää hauskaa, mutta arki tappaa suhteen tai ainakin oma hermo menee.
Jos sinulla on tai tulee olemaan lapsia se muuttaa taas tilannetta, jolloin nro 1 taas kehiin mahdollisesti.
Jos on vapaa, biol. kello ei vielä metelöi ja on aikaa etsiä, niin odota parempaa. Ei miehet maailmasta lopu.
Sitä paitsi en kestäisi miestä, joka ryyppää, vaikka vain harvoinkin.
Jos haluaa lapsia, niin turvallisuus on tärkeää. Lisäksi tuollaiset miehet on varsin kehityskelpoisia yksilöitä...mun mies muistutti aikoinaan aika paljon tuota ykköstä, mutta kummasti se on oppinut puhumaankin. Ja nykyään on varsinainen seksipeto!
Kakkonen on sellainen hauska kaveri...ikuisesti maailmanparantaja, työtön " renttu" (ei negatiivisesti), varmasti hyvä sängyssä, mutta sortuu vielä viinaan...sitten onkin liian myöhäistä nähdä todellisuus ja edessä ero, pari lasta jaloissa pyörimässä...tai kolme, jos mies lasketaan mukaan.
Ykkösen kanssa olin naimisissa 10 vuotta, mutta en ollut tyytyväinen puhumattomuuteen... :-) Eikä seksikään keskinkertaisena kanna pitkälle. Joten nro 2.
muuttaisin hänet tietysti mieheksi, joka puhuu ja pussaa :-)
Mies nro yksi on minun mieheni,lasteni isä
Joka osaa kyllä pussata,mutta puhua ja keskustella ei lainkaan.
Suhde on harmaa ja tasainen ,eikä tyydytä minua henkisellä tasolla.
On niin surullinen olo :((
Mies nro kaksi: on vanha tuttuni,ystäväni. Läheinen ja tärkeä,vienyt sydämeni.
Ja kuka koskaan on sanonut että elämä olisi helppoa,huoooks....
kun ei siihen auta aika,itku,raivo,puhuminen...
Alan olla toivoton.
Millä tekisin lisäkipinää tähän suhteesee?
Jeesausta oisin vailla...
Yrittäjä ilman muuta. Työtön maailmanparantaja ja vielä mustasukkainen. Ei kiitos!
Olen jo yhden puolimykän miehen opettanut puhumaan asioista, joten eiköhän se onnistuisi toistamiseenkin.
Mä elän henkiselle suhteelle=) Silleen jaksan et on kivaa yhessä! Voi keksiä kaikkee mukavaa.
1 kans tylsistyisin ja masentuisin. Nyt elän ssiinä, et eroa mietin koko ajan=( Oon niin turhautunut ku en saa henkistä minääni tyydytettyä tuon tollon ja tyhmän kans.
Koska 2 on taipuvainen mustasukkaisuuteen ja omistushaluisuuteen, niin melko varmasti siitä tulee ongelmia ennemmin tai myöhemmin.
Nro 1:n hyvää isyyttä arvostan myös. Puhumistaitoa voi kehittää.