Olen fyysisesti väsynyt, samoin henkisesti

Vierailija

pakko nyt purkautua teille. Menen iltaisin nukkumaan puol 9, nukun aamukuuteen. Silti olen väsynyt. Suupieleni halkeilevat ja ihoni kuivaa. olen haluton ja nuutunut. Vitamiineja syön (kilpirauhasarvot hyvät, lääkitys on), liikunkin 3-6km päivässä. Olen vain totaalisen vetämätön :( Tukalle en ole jaksanut tehdä aikoihin mitään, on kuin lamppuharja, hampaatkin ovat rumat.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos suupielet halkeilevat mars apteekkiin ostamaan b-vitamiinia.Kysy lisää farmaseutilta ka noudata annosteluohjeota.

Syön jo b-vitamiinilisää, samoin käytän suupieliini sieni/bakteerivoidetta. ap

Vierailija

Se on tämä syksy ja pimeys :( itellä kanssa voimat ihan loppu! Kokeile kirkasvalolamppua päivittäin, josko auttaisi :) itsekin laitoin tilaukseen, pakko kokeilla kaikki keinot et jaksaa kevääseen!

Vierailija

Vähän ohi aiheen: itselläni on selkeästi erikseen fyysinen ja henkinen väsymys. Jos kipuja on ollut vain vähän aikaa, olen fyysisesti väsynyt. Kipujen pitkittyessä olen molempia. Jos on jotain raskasta elämässä, esim. läheisen sairastuminen, olen henkisesti väsynyt. Mutta minkä hemmetin takia lääkärit eivät ymmärrä että fyysinen väsymys ei ole henkistä väsymystä?

Itse aloitukseen. Onko sinulta otettu tulehdusarvoja? Äidilläni olo koheni huomattavasti kun hoitivat aivan liian pitkään kestäneen tulehduksen pois. Ensin arvot olivat vain vähän koholla, myöhemmin olivat päässeet todella korkeiksi kun eivät hoitaneet heti. Toisen sairauden kylkiäisenä tuli, itse sairautta kyllä hoitivat mutta jättivät tulehduksen huomioimatta.

Vierailija

Käytkö töissä? Eli saatko sieltä fyysisen väsymyksesi? Minulle tuli työuupumus, puhtaasti fyysinen, koska työni oli niin järkyttävän rankkaa että elimistö petti. Sairauslomalla nukuin 2 viikkoa lähes taukoamatta, minulle jäi yli vuodeksi sydämeen rytmihäiriö sekä verenpainetta. Toki olin siis siinä viimeisessä vaiheessa ennen sairauslomaa niin yliväsynyt etten enää nukkunutkaan vaan olin töissä mielessäni myös yöt. Henkisesti en ole juurikaan väsynyt, olen aina ollut sillä osa-alueella vahva, mutta tuon fyysisen uupumuksen yhteydessä annoin tietysti työn jäädä myös mieleeni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat