Susanna Tannin seuraajat ja tykkääjät - tykkäisitkö itse?

Vierailija

Katsoin instagramissa, keitä ovat ne, jotka Tannille kommentoivat ja tykkäävät kuvista. Setiä ja peräkammarin poikia, ressukoita. Ja Tanni lähettelee pusuja ja sydämiä. Jotenkin säälittävä kuvio.

Kommentit (7)

Vierailija

Ei saakeli ihme vanhoja ällöpervoja 😂 joo näkyy olevan tosi haluttu ja suosittu tämä Susanna. Uusi turha julkkis, tosin tuolla seuraajamäärällä en tiedä voiko edes sanaa "julkkis" käyttää. Säälittää ehkä vähän..

Vierailija

Eiköhän tyrkkyjen fanilauma yleensä pääasiassa koostu noista vanhoista pervoista ja runkkukommentoijista. Naisen itsetuntoahan se varmaan vain hivelee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tyrkkyjen fanilauma yleensä pääasiassa koostu noista vanhoista pervoista ja runkkukommentoijista. Naisen itsetuntoahan se varmaan vain hivelee.

Luulisi että juuri ei hivele. Hivelisi, jos miehet olisivat tavallisia miehiä ja joukossa olisi myös naisihailijoita, kuten esim. Kim Kardashianilla. Minua ällöttää, jos tuollaiset äijät lähestyvät edes baarissa. Tosin eivätpä ne yleensä uskallakaan, lähestyjät ovat vähän eti tason miehiä.

Vierailija

Vähän ohis, mutta minua huvittaa suunnattomasti, että vanhat pervot ovat löytäneet Instagramin. Katselin joku kerta yhden amerikkalaisen muotibloggaajan Instaa, ja siellä joku äijä kommentoi tyyliin "great bod but her boobs are too small". Klikkasin tyypin profiiliin, ja se oli 60-vuotias rekkamies jostain Kentuckysta. Tili oli täynnä erilaisia lippiksiä esitteleviä selfieitä ja kuvia isoista autoista.

Toinen huvittava tapaus oli tuttu vanhempi herrasmies, sukulaiseni kaveri, joka taitaa lähennellä jo seitsemääkymmentä iältään. Live-elämässä ihan fiksunoloinen tyyppi, harrastaa kulttuuria, on aktiivisesti hyväntekeväisyysasioissa mukana ja pukeutuu aina viimeisen päälle. Valitettavasti fiksuus ei ole tuonut mukanaan some-taitoja, sillä tyyppi ihan omalla nimellään ja omalla naamallaan seuraa Instassa kymmeniä bikinimalleja ja kehuu kuolaten niiden kuvia ja vonkaa niiltä yhteydenottoja. Ei ilmeisesti tajua, että kaikki tämä näkyy myös muille. Voi luoja sitä myötähäpeän määrää.

Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta minua huvittaa suunnattomasti, että vanhat pervot ovat löytäneet Instagramin. Katselin joku kerta yhden amerikkalaisen muotibloggaajan Instaa, ja siellä joku äijä kommentoi tyyliin "great bod but her boobs are too small". Klikkasin tyypin profiiliin, ja se oli 60-vuotias rekkamies jostain Kentuckysta. Tili oli täynnä erilaisia lippiksiä esitteleviä selfieitä ja kuvia isoista autoista.

Toinen huvittava tapaus oli tuttu vanhempi herrasmies, sukulaiseni kaveri, joka taitaa lähennellä jo seitsemääkymmentä iältään. Live-elämässä ihan fiksunoloinen tyyppi, harrastaa kulttuuria, on aktiivisesti hyväntekeväisyysasioissa mukana ja pukeutuu aina viimeisen päälle. Valitettavasti fiksuus ei ole tuonut mukanaan some-taitoja, sillä tyyppi ihan omalla nimellään ja omalla naamallaan seuraa Instassa kymmeniä bikinimalleja ja kehuu kuolaten niiden kuvia ja vonkaa niiltä yhteydenottoja. Ei ilmeisesti tajua, että kaikki tämä näkyy myös muille. Voi luoja sitä myötähäpeän määrää.

Heh, minusta tuntuu, että nämä sedät kuvittelevat olevansa kavereita instanaisten kanssa, kun pääsevät suoraan kontaktiin. Tosin onhan se aktiivista rohkaisemista, jos itse vastaa näille sedille suoraan. Kuten Susanna.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat