Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro joku (ei niin normaali) asia, jossa olet parempi kuin puolisosi?

Vierailija

Mä olen parempi syöjä kuin mun mies. Mies on melkein parimetrinen hujoppi ja syö puolta pienempiä annoksia kuin mä. Mä lapan taas kunnon keon ruokaa lautaselle.

Mun mielestä tää on vähän "epänormaalia", ku oon tottunut että iso mies nyt tavallisestikin syö enemmän ruokaa kuin pieni nainen. O_o

Meillä se vaan on mennyt päinvastoin. :-D

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Laiskottelussa. Pasianssin peluussa. Mullakin lautasella ruoka näyttää paljolta, eli syön määrällisesti enemmän. Mutta kyllä siinä minun lautasellani on kaloreita vähemmän enkä ota koskaan leipää pääruuan kanssa. 

Vierailija

Asun ulkomailla ja tunnen täällä paljon paremmin kaikki sivukatujenkin nimet ja ympäristön jokaisen pikku kyläpahasenkin ja miten niihin ajetaan kuin mieheni, joka on asunut täällä koko ikänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen parempi runkkaamaan ja nussimaan, saan aina ja muija ehkä joskus.
T.m39v

Eikös se silloin ole just toisin päin. Mä saan aina seksissä miehen laukeamaan, mutta mies saa minut laukeamaan vain silloin tällöin. Masturboidessa laukean aina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parempi runkkaamaan ja nussimaan, saan aina ja muija ehkä joskus.
T.m39v

Eikös se silloin ole just toisin päin. Mä saan aina seksissä miehen laukeamaan, mutta mies saa minut laukeamaan vain silloin tällöin. Masturboidessa laukean aina.

Lopettakaa ennen ku alotattekaa, ketään ei kiinnosta.

Vierailija

Olen parempi ompelemaan koneella, tosin siinäkin olen surkea, mutta vaimo ei osaa ollenkaan. Se onkin ainut "naisten homma" mitä osaan.

Vierailija

Olen parempi ajamaan autoa kuin mieheni. Tässä ei nyt siis sinänsä mitään erikoista, sillä kyllähän monet naiset ajavat hyvin autoa :) lähinnä vain se, että mieheni on todella surkea kuski ja pelkään hänen kyydissään. Mies itse myös myöntää, ettei pidä autolla ajamisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen parempi tietokonepelissä kuin mieheni. Molemmat ollaan harrastettu niitä kuitenkin ikämme.

Siis peleissä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat