Mitä maksaisit huovutetusta heijastimesta?

Vierailija

Esim. sellaisesta jossa huovutettu sydän ja heijastinkangasta.
Onko 5€ liikaa?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

No olen ostanut kaupasta noita 4 euron heijastimia. Jos jossain myyjäisissä, missä tuotto menee johonkin niin voisin hyvinkin vitosella ostaa. Tai jos omaan rahapulaan möisit. Näissä tilanteissa yleensä ostaisin. 

Vierailija

Miten hyvin huopa heijastaa? Itse en ostaisi huovutettua, koska teho epäilyttäisi. Tärkein syy niihin hiton killuttimiin vaatteissa on se näkyvyys, joten se edellä mennään.

Vierailija

Heijastimena ei toimi, mikä pitäis myydessä jo ilmaista. Muuten aiheuttaa ostajalle vaaratilanteen. 

Koristeena sitte tietty voi toimia kuka tykkää. Mutta silti siis tarvitaan kunnon heijastin.

Itse tuskin ostaisin. Enkä varmaan mielellään ilmatteekskaan huolisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin huopa heijastaa? Itse en ostaisi huovutettua, koska teho epäilyttäisi. Tärkein syy niihin hiton killuttimiin vaatteissa on se näkyvyys, joten se edellä mennään.

No eihän se huopa heijastakaan. Vaan huopaan liimattu heijastinkangas.

Vierailija

Niissä huovutetuissa heijastimissa on huovutetun sydämen tai muun vastaavan kuvion päälle ommeltu heijastinkangasta. Jos tykkäisin, voisin maksaa vaikak 3-5 e.

Vierailija

Yh, en tykkää huovutetuista jutuista yhtään, joten 0e. Muista käsintehdyistä heijastimista voisin maksaa 3-5 euroa, jos erityisen nätti osuisi vastaan. Yleensä ovat kyllä aika rumia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat