Mitä maksaisit huovutetusta heijastimesta?
Esim. sellaisesta jossa huovutettu sydän ja heijastinkangasta.
Onko 5€ liikaa?
Kommentit (22)
Maksimissaan tuon vitosen. Täytyis olla tosi nätti siihen hintaan.
No olen ostanut kaupasta noita 4 euron heijastimia. Jos jossain myyjäisissä, missä tuotto menee johonkin niin voisin hyvinkin vitosella ostaa. Tai jos omaan rahapulaan möisit. Näissä tilanteissa yleensä ostaisin.
Miten hyvin huopa heijastaa? Itse en ostaisi huovutettua, koska teho epäilyttäisi. Tärkein syy niihin hiton killuttimiin vaatteissa on se näkyvyys, joten se edellä mennään.
Heijastimena ei toimi, mikä pitäis myydessä jo ilmaista. Muuten aiheuttaa ostajalle vaaratilanteen.
Koristeena sitte tietty voi toimia kuka tykkää. Mutta silti siis tarvitaan kunnon heijastin.
Itse tuskin ostaisin. Enkä varmaan mielellään ilmatteekskaan huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin huopa heijastaa? Itse en ostaisi huovutettua, koska teho epäilyttäisi. Tärkein syy niihin hiton killuttimiin vaatteissa on se näkyvyys, joten se edellä mennään.
No eihän se huopa heijastakaan. Vaan huopaan liimattu heijastinkangas.
Kuitenkin sellaisia myydään ja ihmisillä näkee :S
Ap
Niissä huovutetuissa heijastimissa on huovutetun sydämen tai muun vastaavan kuvion päälle ommeltu heijastinkangasta. Jos tykkäisin, voisin maksaa vaikak 3-5 e.
Yh, en tykkää huovutetuista jutuista yhtään, joten 0e. Muista käsintehdyistä heijastimista voisin maksaa 3-5 euroa, jos erityisen nätti osuisi vastaan. Yleensä ovat kyllä aika rumia.
En maksaisi mitään. Juuri oli jossain lehdessä vertailtu heijastimia, ja huonoiten oli menestynyt huovutettu heijastinkankaalla varustettu asuste. Käytän vain oikeita heijastimia.
Ostin 6e myyjäisistä pari vuotta sitten, ihana😊 varmasti menee kaupan silläkin hintaa!
Kumpi olisi parempi, roikkuva vai rintaneula -tyyppinen?
Jos ois nätti voisin helposti maksaa vitosen. :)
0e