Nyt en enää jaksa!

Vierailija

Voi vittu että oon loppu! Tekee mieli itkeä ja raivota mutta en pysty edes siihen!
Hoidan 2v lapsen yksin ja talon ja kaikki! On mulla mieskin mutta siitä ei ole mitään apua! Päinvastoin.
T
2pöivään en ole päässyt mihinkään, olen ollut vaan lapsen kanssa kotona. Päivät menee lapsen jälkiä siivotessa, pyykätessä, ruoan laitossa, uhma kiukkua kuunnellessa! Sit mies tulee illalla myöhään valmiiseen kotiin.
Elämä on niin paskaa!!!!!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ok. Sitähän se elämä on. Miksi et ulkoile lapsen kanssa?

Onko? Ei helvetti minua on sitten kusetettu pahemman kerran! Luulin että perhe viettää joskus yhteistäaikaa ja äitikin saa joskus hengähtää!
Toki ulkoilen, tänäänkin tunti ehdittiin olla ulkona!

Vierailija

Kyllä se lapsi siitä kasvaa ja alkaa käydä kavereiden luona yms. Sulla helpottaa parin vuoden sisällä ja nää ajat on oikeesti tosi nopeesti ohi :) älä luovuta, lopussa kiitos seisoo!

Vierailija

Lähde nyt ihmeessä sen lapsen kanssa ulos ja jätät vaikka sitten sotkut miehen siivottavaksi! Varmasti hajoaa pää, jos tuonikäisen kanssa jumittaa sisällä päivät pitkät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Normiasetelma. Mies käy hankkimassa leipää pöytään ja akka vaan valittaa, kun joutuu tekemään oman osuutensa.

Käyn kaikkien kotitöiden lisäksi myös töissä! Haista vittu sinä paska mies!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normiasetelma. Mies käy hankkimassa leipää pöytään ja akka vaan valittaa, kun joutuu tekemään oman osuutensa.

Silti jostain syystä ne päivät menevät kotitöitä tehdessä eikä siellä töissä. Joo.

Vierailija

Kirjastoon, kahville, uimahalliin, nuotiolle, eläintarhaan, mene minne vaan sen lapses kaa! Tai lapsi hoitoon ja sinä töihin. Lopeta vinkuminen.

Vierailija

En tiedä lohduttaako mutta tuttu tunne. Helpottaa kyllä, ainakin väliaikaisesti; tulee 7-vuotis uhma, teini-ikä... Olen usein miettinyt että jos etukäteen ihmiset oikeasti tietäis mitä vanhemmuus on, niin sukupuutossa oltais.

Silti omituisen palkitsevaa hommaa enkä vaihtaisi päivääkään pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Silti jostain syystä ne päivät menevät kotitöitä tehdessä eikä siellä töissä. Joo.

Enne iltavuoroon menoa ehdin vain viedä lapsen päiväkotiin, hoitaa tiskit, tehdä ruoan valmiiksi illaksi, viikata pyykit, laittaa paikat kuntoon... Sitten menen sinne töihin.
Aamuvuoron jälkeen, haen lapsen, teen ruokaa, siivoan paikat!!! Mies vaan käy töissä ja tulee kotiin!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oho, sori. Taidat tosiaan olla hajalla. Alotuksesta sain käsityksen, että oot vaan muksun kanssa kotona ja seinät kaatuu päälle.T: 1

Kyllä, tosiaan olen! Painan menemään tauotta, töissä ja kotona( töissä nyt sentään saa joskus pitää lakisääteiset)! Nyt olen lukittautunut makkariin kun vituttaa niin!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat