Söin Iranilaisen tekemän hampurilaisen pohjanmaalla

Vierailija

Oli mauton , pliisu ja mitään sanomaton. Pystyn kotikeittiössä parempaan koska tahansa.

Lähinnä ottaa päähän tuotteen mauttomuus kun kumminkin on ollut sen seudun maahanmuuttajilla jonkinlaista valitusta ruuan suhteen, että on mautonta.

Odotin maukasta hampurilaista mutta en saanut. Ehkä oli poikkeustapaus.

Pyydän asiallista keskustelua.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

No tämä iranilainen oli viisaasti tehnyt suomalaisen maun mukaisen hampurilaisen. Jos heille tarjotaan mautonta ruokaa, he olettavat tietenkin meidän pitävän mauttomasta ruuasta.

Maassa maan tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkälaista keskustelua pettymyksestäsi pitäisi käydä?

Asiallista keskustelua kuten pyysin. Selitys sille että tehdään mautonta hampurilaista, mutta samaan aikaan toisaalla valitetaan ruuan mauttomuutta.

Oli huonoin hampurilainen mitä olen koskaan syönyt ja syynä mauttomuus. Sinänsä kaikilla on oikeus tehdä ihan niin mauttomia ruokia kuin haluaa mutta kurjaa kuunnella syytöksiä Suomalaisen ruuan mauttomuudesta kun nyt sitten Iranilaisen tekemä hampurilainen on mauttomin kaikista.

Tässä hampurilaisessa esim. kurkkusalaatti maistui ihan häivähdyksenomaisesti jossain vaiheessa. Purilaisen makumaailma oli mauttoman majoneesikastikkeen omainen. Siis tämä itse majoneesikastike oli mautonta.  Teen koska tahansa parempaa majonesikastikettakin. Purilaisessa ei ollut mitään kohokohtaa, ei yhtään mitään.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?

Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Asiallista keskustelua kuten pyysin. Selitys sille että tehdään mautonta hampurilaista, mutta samaan aikaan toisaalla valitetaan ruuan mauttomuutta.

Oli huonoin hampurilainen mitä olen koskaan syönyt ja syynä mauttomuus. Sinänsä kaikilla on oikeus tehdä ihan niin mauttomia ruokia kuin haluaa mutta kurjaa kuunnella syytöksiä Suomalaisen ruuan mauttomuudesta kun nyt sitten Iranilaisen tekemä hampurilainen on mauttomin kaikista.

Tässä hampurilaisessa esim. kurkkusalaatti maistui ihan häivähdyksenomaisesti jossain vaiheessa. Purilaisen makumaailma oli mauttoman majoneesikastikkeen omainen. Siis tämä itse majoneesikastike oli mautonta.  Teen koska tahansa parempaa majonesikastikettakin. Purilaisessa ei ollut mitään kohokohtaa, ei yhtään mitään.

Ap.

On, ei hampurilaisista mutta sinunlaisista!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ei ole. Eikä sillä hampurilaisen mauttomuudella ole mitään tekemistä sen seikan kanssa, että kokki oli iranilainen. Niinkuin monet on jo edellä sanoneet iranilainen ruoka on yleensä hyvää ja vahvasti maustettua. Hampurilaiset jo koostumuksensa vuoksi eivät yleensä ole kovin maukkaita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinänsä kaikilla on oikeus tehdä ihan niin mauttomia ruokia kuin haluaa mutta kurjaa kuunnella syytöksiä Suomalaisen ruuan mauttomuudesta kun nyt sitten Iranilaisen tekemä hampurilainen on mauttomin kaikista.

Miksi iranilainen hampurilaismaakari olisi jotenkin vastuussa siitä, että jotkut irakilaiset ja syyrialaiset valittavat suomalaisesta ruoasta? Tai pitäisikö näiden valittajien olla hiljaa siksi, että joku iranilainen tekee mautonta ruokaa?

Pahaa ruokaa osataan varmasti tehdä kaikkialla. Hyvää hampurilaista en vielä ole syönytkään. Myös suomalainen maitoon tehty kalakeitto on pahaa. Saanko valittaa vai ei?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat