Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastun uberkomeisiin miehiin

Vierailija

En keskivertoihin saati huonompiin. Nytkin ihan taivaallisen komea mies, jota on kiva katsella. Välillä unohdun tuijotteleen sen kiinteää kroppaa ja klassisen komeita kasvoja. Huoh, voi kun edes hetkeksi sais varastettua sen,edes yhdeksi yöksi. On meinaa varmaan yks kuumimmista kundeista jota vähään aikaan tullut vastaan.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En keskivertoihin saati huonompiin. Nytkin ihan taivaallisen komea mies, jota on kiva katsella. Välillä unohdun tuijotteleen sen kiinteää kroppaa ja klassisen komeita kasvoja. Huoh, voi kun edes hetkeksi sais varastettua sen,edes yhdeksi yöksi. On meinaa varmaan yks kuumimmista kundeista jota vähään aikaan tullut vastaan.

Luuletko ettei jokainen mies (etenkin sinkkuna) haluaisi panna supermallia. Edes nussia lujaa sen 10 kertaa, koko yön.

Vierailija

Sama ongelma. Nuorempana vieläpä sain niitä, koska olin itsekin varsin hyvännäköinen. Suhteet niiden kanssa oli kyllä yleensä myrskyisiä, eikä kukaan kohdalleni ja petiini osunut ollut parisuhde/perheenisämatskua. Oli pettämistä, alkoholin liikakäyttöä ja ikuista biletyselämää, ja moni ei halunnutkaan muuta kuin puhtaan seksisuhteen ilman sitoumuksia. Niinpä jäin lapsettomaksi ja miehettömäksi, kun aina pyörin tai seurustelin sellaisten miesten kanssa joilla ei aikomustakaan perhe-elämään.

Nyt olen nelikymppinen, enkä enää kelpaa niille seksikkäällä, karskilla tavalla komeille miehille joihin ihastun. Mutta en vaan pysty kiinnostumaan mitenkään muunlaisista, vaikka järki sanoo kuinka että jostain semmoisesta voisi löytää mukavan elämänkumppanin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luuletko ettei jokainen mies (etenkin sinkkuna) haluaisi panna supermallia. Edes nussia lujaa sen 10 kertaa, koko yön.

Ei tässä nyt kyse ole vertailusta. Kerroinpa vaan. Se on häikäisevän komea. Mutta onkohan luonne kuitenkin paska? Pakko manipuloida itsensä ajatteleen näin, ettei tarvitse kelailla kyseistä henkilöä. Mä olen hyvin feministinen jne, mutta mä kyllä tekisin ihan mitä vaan tuo herra pyytäisi. Kirjotinko mä tosiaan näin... -AP

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Nuorempana vieläpä sain niitä, koska olin itsekin varsin hyvännäköinen. Suhteet niiden kanssa oli kyllä yleensä myrskyisiä, eikä kukaan kohdalleni ja petiini osunut ollut parisuhde/perheenisämatskua. Oli pettämistä, alkoholin liikakäyttöä ja ikuista biletyselämää, ja moni ei halunnutkaan muuta kuin puhtaan seksisuhteen ilman sitoumuksia. Niinpä jäin lapsettomaksi ja miehettömäksi, kun aina pyörin tai seurustelin sellaisten miesten kanssa joilla ei aikomustakaan perhe-elämään.

Nyt olen nelikymppinen, enkä enää kelpaa niille seksikkäällä, karskilla tavalla komeille miehille joihin ihastun. Mutta en vaan pysty kiinnostumaan mitenkään muunlaisista, vaikka järki sanoo kuinka että jostain semmoisesta voisi löytää mukavan elämänkumppanin.

No kyllä minäkin katselen alle 18-vuotiaita ammattiopiston tyttöjä ja juttelen niille myös. En ole huomannut tulleeni itseni vanhemmaksi, vaan vasta nyt aikuisena osaa antaa arvoa naiskauneudelle. Ehkä on liian myöhä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Ihan virkistävää kuulla vaihteeksi rehellistäkin puhetta naisilta sen ainaisen mun täytyy tuntea mies ennen kuin voin harrastaa seksiä -lässytyksen sijaan. Tai sitten ulkonäöllä ei ole väliä, vaan sillä miten mies kohtelee. Monille naisille on niin tärkeää esittää olevansa niin hyvä ihminen, että kaiken sen feikkaamisen ja paskantärkeilyn luulisi jo käyvän työstä.

Vierailija

Kyllä se muuten kummasti esim. työelämää piristää jos joku tuommoinen huippukomea tulee omalle työpaikalle. Mun työpaikalle tuli kerran viereen avokonttoriin istumaan ihan jumalaisen komea espanjalainen mies. Se oli pitkä, hoikka mutta kohtuullisen lihaksikas, kasvoistaan klassisen kaunis. 10 vuotta minua nuorempi, ja olen itse muutenkin läskilöllerö, joten en koskaan yrittänyt tehdä häneen edes mitään tuttavuutta, mutta ne fantasiat, ai ai teki hyvää. Oli ihan ilo mennä töihin ja sivusilmällä vilkuilla miestä ja fantasioissaan paneskella sen kanssa kiimoissaan mitä ihmeellisimmissä paikoissa työpaikalla :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tjaa. En mielestäni ole liikkunut siellä päin, mutta uskottava se sitten kai on.
Heh -AP

Vierailija

Sama. Kun on itse myös siunattu ihan kohtuullisen kauniilla kasvoilla, ja muuten hoikkaan varteen isketyillä H-kupin luomutisuilla, niin niitä myös saa jos tahtoo. Mutta niin kuin joku tuolla kirjoittikin, niin valitettavasti suurin osa näistä yyyberkomeista miehistä ei oo kyllä sitoutuvaa matskua. Valitettava fakta on, että jos saa melkein kenet tahtoo, niin voi olla suuri kynnys ainakaan alle kolmivitosena sitoutua yhteen naiseen. Tosin en oo itekään vielä (24-v.) kertaakaan aivan tosissani pitkää suhdetta etsinyt, eli meidän jutut on ollu win-win.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se muuten kummasti esim. työelämää piristää jos joku tuommoinen huippukomea tulee omalle työpaikalle. Mun työpaikalle tuli kerran viereen avokonttoriin istumaan ihan jumalaisen komea espanjalainen mies. Se oli pitkä, hoikka mutta kohtuullisen lihaksikas, kasvoistaan klassisen kaunis. 10 vuotta minua nuorempi, ja olen itse muutenkin läskilöllerö, joten en koskaan yrittänyt tehdä häneen edes mitään tuttavuutta, mutta ne fantasiat, ai ai teki hyvää. Oli ihan ilo mennä töihin ja sivusilmällä vilkuilla miestä ja fantasioissaan paneskella sen kanssa kiimoissaan mitä ihmeellisimmissä paikoissa työpaikalla :D
:) Kai tuokin mies josta kerroin huomaa kun mä joskus sitä kyttäilen. Tai siis unohdun katselemaan. Mä en vaan silmiä irti sen kropasta. Sillä on tiukat vaatteet usein. Ihanan tumma ja tyylikäs kundi. Eikä mua ees nolota että mä kyttään sitä, se joskus ihan salpaa mun hengen. Niin kuin veistos. -AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt kyse ole vertailusta. Kerroinpa vaan. Se on häikäisevän komea. Mutta onkohan luonne kuitenkin paska? Pakko manipuloida itsensä ajatteleen näin, ettei tarvitse kelailla kyseistä henkilöä. Mä olen hyvin feministinen jne, mutta mä kyllä tekisin ihan mitä vaan tuo herra pyytäisi. Kirjotinko mä tosiaan näin... -AP

Ei tämä ollut vertailua. Ne haluaa panna supermallia, eikä sinua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos se kuitenkin antais mulle säälistä ;) -AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos se kuitenkin antais mulle säälistä ;) -AP

Ehkä ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat