Miksi opiskelijamiehet eivät kelpaa opiskelijanaisille?

Mies 43v

Tunnen paljon reilu 20v opiskelijoita ja olen huomannut, että melkein kaikki opiskelijanaiset seurustelevat jonkun kolmikymppisen työelämässä olevan miehen kanssa, kun taas opiskelijamiehet ovat melkein kaikki sinkkuja. Onko se raha naisille nykyään niin tärkeää, ettei köyhä opiskelija kelpaa?

Silloin kun minä olin nuori oli minulla ja melkein kaikilla kavereillani samanikäinen tyttöystävä. Muutenkin nuoret naiset olivat silloin kauniimpia: Eivät olleet niin ylipainoisia eivätkä olleet ottaneet itselleen tatuointeja eikä lävistyksiä. Kyllä kauniita naisia toki vieläkin on, mutta ei läheskään niin paljon. Nykyään sellaisen kauniin nuoren naisen saaminen, jos on nuori mies, on lähes mahdotonta.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Jännä juttu. Mistä kaupungista/ miltä alalta nämä naiset ovat?

Olen itse opiskelijaikäinen (tosin välivuodella työelämässä) nainen ja äkkiseltään kaikki tietämäni parisuhteessa olevat opiskelijanaiset ovat opiskelijamiesten kanssa. Moni on ihan samana vuonna syntyneen kanssa, toiset ehkä vuotta tai kahta vanhemman. Isoin ikäero jonka heteropariskunnalla tiedän taitaa olla viisi vuotta. 

Tiedän kyllä yhden tytön joka kovasti etsii itselleen työelämässä tai loppusuoralla olevaa miestä, että ei tämä kuvaamasi ilmiö minulle tuntematon ole. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olin nuori

Niin silloin opiskelijat saivat töitä, varsinkin kesäisin, ja omalta alalta. Eli ero työelämässä oleviin ei ollut niin suuri.

Vierailija

No jopas. Meidän ammattikorkeakoulussamme todella moni opiskelija seurusteli keskenään, pelkästään meidän luokalramme syntyi kuusi paria. On kuulemma myös yliopistoissa todella yleistä.

Vierailija

Huono provo.

Terveisin ikisinkku viimeisen vuoden teekkarityttö jolle olisi todella moni miespuolinen opiskelijatoveri kelvannut muuksikin kuin kaveriksi. Kiinnostus ei vaan ikinä ollut molemminpuoleista.

Vierailija

Ainakin itselle seuraa riitti opiskeluaikoina, mutta iän myötä raha ja kaikki muu pinnallinen tuntuu kiinnostavan enemmän kuin minä ihmisenä. Huomaan sen naisen käytöksestä, jos hän saa tietää, että olen pärjännyt elämässä.

Kaikki oli paljon aidompaa ja rehellisempää nuorena, on vaikeaa löytää vanhempana naista joka olisi kiinnostunut minusta ihmisenä, surullista kuinka feikkiä ja pinnallista kaikki on nykyään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huono provo.

Terveisin ikisinkku viimeisen vuoden teekkarityttö jolle olisi todella moni miespuolinen opiskelijatoveri kelvannut muuksikin kuin kaveriksi. Kiinnostus ei vaan ikinä ollut molemminpuoleista.

Ai että on olemassa teekkarityttö, joka on sinkku vastoin tahtoaan? Älä nyt viitti

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat