Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun uberkomeisiin miehiin

Vierailija
12.11.2015 |

En keskivertoihin saati huonompiin. Nytkin ihan taivaallisen komea mies, jota on kiva katsella. Välillä unohdun tuijotteleen sen kiinteää kroppaa ja klassisen komeita kasvoja. Huoh, voi kun edes hetkeksi sais varastettua sen,edes yhdeksi yöksi. On meinaa varmaan yks kuumimmista kundeista jota vähään aikaan tullut vastaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ongelmana on se, että ihastun hyvinkin usein kauniisiin naisiin vaikka inhoan heitä. Olen varmaan vaan liian visuaalinen ihminen. Onneksi olen ollut ihastunut myös rumiin ja tavallisiin, mutta kauniit on ne yleisimmät. Ihan tyhmää, plörrrrrrrr!

Terveisin Naispelko22

Vierailija
22/25 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ny jo olla ap. Hänellä on naisystävä eikä ole susta kiinnostunut. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko mies29v. että vain alle 18v. on nättejä ja jos et niitä saa, on liian myöhäistä siis ylipäätään saada naista vai mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
24/25 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Förevör aloun kirjoitti:

Anna ny jo olla ap. Hänellä on naisystävä eikä ole susta kiinnostunut. Piste.

No en mäkään ees tunne sitä, joten ole kiinnostunut sinänsä. Mutta sen lumoava ulkonäkö vetää puoleensa. En mä välttämättä anna olla.  -AP

Vierailija
25/25 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen ja se on kaatanut niin paljon naisia, ettei ole varmaan tarvetta pettää. itsetnnon korottamisrksi. Pitää itseään täytenä kymppinä itsekin. Naiset myös tarjoutuvat hänelle aktiivisesti. Älä ap nolaa itseäsi tyrkyttämällä, jos hänellä on vielä naisystäväkin. Osa miehistä on uskollisia ja halveksii naisia jotka yrittävät varattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän