Ihastun uberkomeisiin miehiin
En keskivertoihin saati huonompiin. Nytkin ihan taivaallisen komea mies, jota on kiva katsella. Välillä unohdun tuijotteleen sen kiinteää kroppaa ja klassisen komeita kasvoja. Huoh, voi kun edes hetkeksi sais varastettua sen,edes yhdeksi yöksi. On meinaa varmaan yks kuumimmista kundeista jota vähään aikaan tullut vastaan.
Kommentit (25)
Anna ny jo olla ap. Hänellä on naisystävä eikä ole susta kiinnostunut. Piste.
Tarkoitatko mies29v. että vain alle 18v. on nättejä ja jos et niitä saa, on liian myöhäistä siis ylipäätään saada naista vai mitä ihmettä tarkoitat?
Förevör aloun kirjoitti:
Anna ny jo olla ap. Hänellä on naisystävä eikä ole susta kiinnostunut. Piste.
No en mäkään ees tunne sitä, joten ole kiinnostunut sinänsä. Mutta sen lumoava ulkonäkö vetää puoleensa. En mä välttämättä anna olla. -AP
Mun mies on tuollainen ja se on kaatanut niin paljon naisia, ettei ole varmaan tarvetta pettää. itsetnnon korottamisrksi. Pitää itseään täytenä kymppinä itsekin. Naiset myös tarjoutuvat hänelle aktiivisesti. Älä ap nolaa itseäsi tyrkyttämällä, jos hänellä on vielä naisystäväkin. Osa miehistä on uskollisia ja halveksii naisia jotka yrittävät varattua.
Täällä ongelmana on se, että ihastun hyvinkin usein kauniisiin naisiin vaikka inhoan heitä. Olen varmaan vaan liian visuaalinen ihminen. Onneksi olen ollut ihastunut myös rumiin ja tavallisiin, mutta kauniit on ne yleisimmät. Ihan tyhmää, plörrrrrrrr!
Terveisin Naispelko22