Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on surullinen ja petetty olo

Vierailija
12.11.2015 |

Tämän maahanmuuttajaongelman takia. Pelkään oikeasti että mitä tästä seuraa. Väkivaltaisuuksia, levottomuutta, missään ei uskalla enää liikkua, hyvinvointivaltiomme menee vielä kurjemmaksi tästä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin, tuon EU-tuomioistuimen päätöksen johdosta.

Minkä?

Vierailija
22/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tällaisia jotkut ajattelevat. Oh hoh. Miksiköhän minua ei pelota mutta teitä pelottaa ja surettaa? Osaatteko arvella mitään syitä? Elättekö te tukien varassa? Ja pelkäätte että tulevaisuudessa ei enää tukia riitä kenellekään. ? Vai oikeastiko väkivalta pelottaa? Jos, niin näettekö te omassa elämässänne paljon väkivaltaa ja ikäviä asioita? Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.

Mun tuet on joskus käynti terveysasemalla (yrittäjänä käyn sekalaisesti yksityisellä ja julkisella) sekä jokunen kelakorvaus lääkkeistä ja lääkäreistä. Kirjastoa ja uimahallia käytän joskus ja tiet jne kaikki julkinen infra. Henkilökohtaisia tukia en lapsettomana ole koskaan saanut. Asunnon korkovähennystä vähän. 

Ei ole perheväkivaltaa eikä päihteidenkäyttöä.

Pelottaa eikä edes pelota vaan sen on fakta, että hyvillä mielin maksamani verot eivät riitä enää mihinkään, vaikka olenkin parhaiten tienaavan 10 % joukossa. Tuntuu turhalta enää osallistua tämän tahallaan upotettavan laivan ylläpitoon etenkin kun sivutuotteena tulee väkivaltaisuutta ja turvan menetys. Sinkkunaisena en voi pyytää miestä henkivartijaksi tai esiliinaksi mukaan tilanteisiin ja olisin halunnut pärjätä loppuelämäni tähän astisesti totutulla tavalla. 

Kristittynä pidän myös uskonnonvapautta arvossa ja sitä, ettei ketään yritetä iskeä päähän raamatulla tai koraanilla ja ihmiset kohdataan ihmisinä uskonnosta riippumatta. 

'

Min olen vielä uskaltanut kulkea yksin vaikka maahanmuuttokriittisten väkivaltaa saa pelätä täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mulla on rahaa :) Köyhät jotka niiden mamujen parissa elää tästä tulee vaan kärsimään, itse ostan vaan tarpeen vaatiessa paremmin panssaroidun auton ja nauran rahvaalle ikkunan takaa.

Vinkki: Kannattaa olla rikas, ei köyhä.

Vierailija
24/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketä tai mitä pelkäisin eniten. Näitä äärisuvakkeja, hallitsematonta maahanmuuttoa vai rasisteja!?

Vierailija
25/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tällaisia jotkut ajattelevat. Oh hoh. Miksiköhän minua ei pelota mutta teitä pelottaa ja surettaa? Osaatteko arvella mitään syitä? Elättekö te tukien varassa? Ja pelkäätte että tulevaisuudessa ei enää tukia riitä kenellekään. ? Vai oikeastiko väkivalta pelottaa? Jos, niin näettekö te omassa elämässänne paljon väkivaltaa ja ikäviä asioita? Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista.

Mun tuet on joskus käynti terveysasemalla (yrittäjänä käyn sekalaisesti yksityisellä ja julkisella) sekä jokunen kelakorvaus lääkkeistä ja lääkäreistä. Kirjastoa ja uimahallia käytän joskus ja tiet jne kaikki julkinen infra. Henkilökohtaisia tukia en lapsettomana ole koskaan saanut. Asunnon korkovähennystä vähän. 

Ei ole perheväkivaltaa eikä päihteidenkäyttöä.

Pelottaa eikä edes pelota vaan sen on fakta, että hyvillä mielin maksamani verot eivät riitä enää mihinkään, vaikka olenkin parhaiten tienaavan 10 % joukossa. Tuntuu turhalta enää osallistua tämän tahallaan upotettavan laivan ylläpitoon etenkin kun sivutuotteena tulee väkivaltaisuutta ja turvan menetys. Sinkkunaisena en voi pyytää miestä henkivartijaksi tai esiliinaksi mukaan tilanteisiin ja olisin halunnut pärjätä loppuelämäni tähän astisesti totutulla tavalla. 

Kristittynä pidän myös uskonnonvapautta arvossa ja sitä, ettei ketään yritetä iskeä päähän raamatulla tai koraanilla ja ihmiset kohdataan ihmisinä uskonnosta riippumatta. 

'

Min olen vielä uskaltanut kulkea yksin vaikka maahanmuuttokriittisten väkivaltaa saa pelätä täälläkin.

Hienoa. Minulla on tapana katsoa nykyhetken lisäksi tulevaisuuteen, koska meille on sellainen kyky suotu. Mietin tilannetta viiden vuoden, kymmenen vuoden ja 20 vuoden kuluttua. Mietin, mihin tämä maa menee tämän päivän päätösten tai päättämättömyyksien johdosta. 

Vierailija
26/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin tulevaisuus pelottaa. Ihmiset ryntää tänne hirmu vauhtia. Lisää tulee jo tulleiden sukulaisia. Noin kahden vuoden kuluttua alkaa perheiden yhdistäminen. Sitten tulee jo täällä olevien vaimot, lapset, äidit, isät. Kohta oikeasti loppuu raha ja ruoka. Oma pelko on, että muutavan vuoden sisällä Suomessakin nähdään nälkää, kun ei meillä ole kykyä ruokkia montaa kymmentä tuhatta muualta tullutta, työtöntä ihmistä.

Lisäksi Suomen päättäjien asenne on pelottava. Hyysätään muita ja pokkuroidaan muualta tulleiden edessä ja suvaitaan. Oman maan kansalaiset unohtuu. Heiltä on hyvä kiristää vyötä alentamalla palkkoja ja etuuksia ja lisäämällä verotusta.

Vierailija
27/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketä tai mitä pelkäisin eniten. Näitä äärisuvakkeja, hallitsematonta maahanmuuttoa vai rasisteja!?

Rikostilastoja ovat nostaneet lähinnä maahanmuuttokriittiset polttopulloineen, puukotuksineen, kivityksineen, aseineen ja muine väkivaltaisuuksineen.

Vierailija
28/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kävelemään kanssani 1,6km kotiin klo 04.15 joka ikinen viikonloppu. Vastaanottokeskus perustettiin vielä sopivasti matkan varrelle jotta jännitys pysyy elämässä!

T: baarimikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan