En aio ostaa kenellekkään joululahjoja

Vierailija

Ei ole työttömänä varaa kelleen mitää joululahjoja ostaa. Muut saat toki minulle ostaa lahjoja jos haluavat. Loput rahat mitä jää käyteen tuista käytän alkoholiin.

Kommentit (5)

Vierailija

Mä haluaisin jättää myös ostamatta, mutta tiedän, että siitä tulisi muille kurja olo. Pakko ostaa.
Viinaan en kyllä rahoja laittaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin jättää myös ostamatta, mutta tiedän, että siitä tulisi muille kurja olo. Pakko ostaa.

Ei ole mitään pakkoa. Et ole vastuussa muiden tunteista.

Vierailija

En ole minäkään ostanut joululahjoja enää vuosikausiin.  Lapset ovat jo aikapäiviä sitten aikuistuneet, ja lapsenlapsia ei vielä ole, niin en näe millään tavalla järjelliseksi toiminnaksi hankkia joululahjoja aikuisille läheisilleni.  Joulupukkiin ei usko kukaan muu kuin alle kouluikäiset pikkulapset, ja heille joululahjoittelu kuuluu ikään kuin joulun odotetuimpaan ohjelmanumeroon. Meille aikuisille on yhdessä olo hyvän ruoan ja seurustelun merkeissä tärkeintä ja joskus jopa joulun sanomaankin perehtyen jopa kirkkoon menemällä, ja senkin voi katsella ja kuunnella telkkarista omasta olkkarin sohvalta vällyn alla lämpöisessä.

Olen kuitenkin aikuisille lapsilleni tuikannut setelin joulunpyhien jälkeen heidän tehdessään kotiin lähtöään, että saavat ostella mitä itse tietävät tarvitsevan tai laittaakseen vaikkapa säästöön.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat