Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä deodorantti joka pitää kainalot kuivina?

Vierailija
12.11.2015 |

Tuoksultaan myös hyvän ja miedon hajuinen. Oisko suosituksia?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo mainitsikin, deodorantiksi kutsutaan tuotteita, joiden tehtävänä on ainoastaan peittää hienhaju, ja antiperspirantiksi sen sijaan kutsutaan niitä tuotteita, jotka myös lisäksi vähentävät hikoilua.

Jos haluaa kuitenkin käyttää mieluummin deodoranttia kuin antiperspiranttia vaikkapa siksi ettei halua tukkeutuneita ihohuokosia, mutta toivoo silti kuivia kainaloita, niin kannattaa kokeilla talkkia. Ensin kainaloihin dödöä, ja sen kuivuttua päälle sivellään hippunen talkkia. Esimerkiksi Natusanin vauvatalkki ei paljoa maksa ja sitä saa ihan tavallisista ruokakaupoistakin.

Vierailija
22/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän lv:n hajustamatonta, tuenpahsn suomalaista työtä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy 72h on ollut pettämätön. 

Vierailija
24/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, alkuketju näyttääkin olevan vuodelta 2015... Aihe toki on ajankohtainen aina, varsinkin näin hellekesänä, mutta markkinoilla varmasti nyt monta uutta toimivaa tuotetta.

Vierailija
25/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, alkuketju näyttääkin olevan vuodelta 2015... Aihe toki on ajankohtainen aina, varsinkin näin hellekesänä, mutta markkinoilla varmasti nyt monta uutta toimivaa tuotetta.

Eipä ole tainnut tulla. Itse en ainakaan ole löytänyt muuta toimivaa kuin Triple Dryn. Siihen aina palaan, koska muut on melkein sama kuin laittaisi vettä kainaloon. Kainalot märkänä alle 5minuutissa.  

Vierailija
26/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneni Triple Drylle. 

Vierailija
27/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löwengrip Count on me

Vierailija
28/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset tukkiko kainaloidenne hikirauhasia, ne ovat siellä varmasti aivan syystä.

Vierailija
29/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove original stick, erittäin hyvä!

Vierailija
30/42 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset tukkiko kainaloidenne hikirauhasia, ne ovat siellä varmasti aivan syystä.

Eikös se hiki haihdu sitten muuta kautta, kun tukkii kainalon hikirauhaset deodorantilla?

Vierailija
31/42 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoileehan sitä muutenkin, vaikka ei olisi hellettäkään.

Vierailija
32/42 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/42 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistuneet Garnierin dödöt eivät ole yhtä tehokkaita kuin vanhemmat. Oon pettynyt.

Vierailija
34/42 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudistuneet Garnierin dödöt eivät ole yhtä tehokkaita kuin vanhemmat. Oon pettynyt.

Myös Rexona maximum pilattiin uudistuksen myötä, ei pidä enää kainaloita kuivina vaikka hinta on lähes 10€.

Vierailija
35/42 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Itse olen tykännyt Helena Rubinsteinin NUDIT anti-perspirant deodorantista.

Siinä on miellyttävä ja mieto tuoksu, itselläni pitää hikoilun hyvin kurissa koko 8h työpäivän ajan. Minulla on aktiivinen työ, työpäivän jälkeen en hikoile enää ollenkaan samalla tavalla.

Nyt kun tämä (verrattain arvokas, mutta oikeasti hyvin riittoisa) dödö on loppunut, ja olen käyttänyt marketista ostamiani Niveoita, garniereja ja doveja, kainalot haisee jo puolen päivän aikaan :(

Eli kokeilepas Heleneä :)

Vierailija
36/42 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkki !

Vierailija
37/42 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garnier Mineral Ultra Dry. On vielä edullinenkin.

Ei, ei ja ei näitä. Heti tietää jotka käyttävät kun haisee niin julmetun pahalle.

Vierailija
38/42 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

deodorantit ei pidä kuivina. se ei ole niiden tehtävä.

antiperspirantit estää hienmuodostuksen.

antiperspiranteista suosittelen triple dry:tä. Tehokas. Ei kirvele ja saa myös hajustettuna.

Tämä on hyvä mutta herkkänahkaisena iho ei kestä tätä vaan kutiaa ja raavin kainalot verille. :(

Vierailija
39/42 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, miten pahasta hikoilusta kärsit!

Kokeilemalla se varmaan selviää.

Mä kärsin koko nuoruuteni runsaasta hikoilusta. En haissut, mutta paidat oli aina märkänä. Se oli äärimmäisen noloa ja aina jouduin miettimään mitä puen, ettei läiskät näy ja pakkasellakin pidin takkia auki, jotta kainalot pysyisivät kuivina. Eihän se mitään auttanut. Kokeilin rexonat, niveat, Badit, Triple Dryt.. ei mitään apua.

Sitten löysin apteekin Absolut Torrin! (nykyään paketissa lukee merkki myös suomeksi, Tosi Kuiva). Eka kertaa sitä laittaessa kainaloita kirveli jäätävästi, sillä kainaloiden pitää olla kuivat kun tuota laittaa. No mulla kun hikoilu kostutti ne tuon aineen laiton jälkeen, niin tuskallista oli. Mutta seuraavat päivät kainalot oli kuivat! Vaikka kuinka urheilisi, jännittäisi, mitä vain.

Absolut Torria laitetaan noin kerran viikossa yöksi. Mulla riittää nykyään (olen jo vähän yli 30v ja hikoilu vähentynyt) kerran kahdessa tai kolmessa viikossa!

Ehkä aloittajalla ei tällaista ongelmaa ole, mutta halusin kertoa tämän jos voin yhdenkin hikoilijan säästää jokapäiväiseltä tuskalta!

Soveltuuko Torr herkkäihoiselle?

Vierailija
40/42 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kesävakkari on Lushin jauhemainen dödö. Hankalampi käyttää kuin perusdödö mutta toimii paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi