Karalahden tyttären äidillä ei edes varaa ruokaan – oikeudessa tavataan!

Vierailija

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? jotkut lapset on rakkaampia kuin toiset. Onko lapsi edes Karalahden nimellä kun eivät ole naimississa olleet?

Että sun mielestä on ok tehdä lapsia ja sen jälkeen jättää niistä huolehtimatta? Ok, toivottavasti sulle ei koskaan tule omia lapsia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? jotkut lapset on rakkaampia kuin toiset. Onko lapsi edes Karalahden nimellä kun eivät ole naimississa olleet?

Että sun mielestä on ok tehdä lapsia ja sen jälkeen jättää niistä huolehtimatta? Ok, toivottavasti sulle ei koskaan tule omia lapsia. 

Kyllä mulla on omia lapsia. Eivät olleet naimisissa joten tuskin on Karalahden nimellä tuo lapsi. Turhaa vinkuu, mitä meni tekemään Karalahdelle lapsen.

Mami Sarjanen

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jep, miksei edes lapsen äiti noudata ohjettasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on omia lapsia. Eivät olleet naimisissa joten tuskin on Karalahden nimellä tuo lapsi. Turhaa vinkuu, mitä meni tekemään Karalahdelle lapsen.

Yksinkö se sai sen lapsen alulle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta jos ei ole virallisesti tunnustettu lapsi niin silloin ei tarvitse elatusta maksaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain ajat sitten,että Jere anto luvan,että Stella saa käyttää Jeren sukunimeä,mutta itse herra ei aio osallistua lapsen kasvatukseen. Ja Jere lupas maksaa kämpän vuokran. Tää Oksanahan jäi vahingossa raskaaks...luuli saavansa vaa rahaa,jos on vielä yhteinen muksu. Mitäs synnyttää lapsia,jos ei oo rahaa tai vakituista (rikasta) miestä! Instagramin mukaan Oksanallahan on rahaa reissailla lasten kanssa ties missä.... Nyt on lopputulos kun elää yli varojen.

Vierailija

Eikös tuo Karalahti ollutkin alkuun heidän kanssaan, ennen kuin tapasi tämän Nannan? Sitten jättä tän venäläisen ja lapsen kuin nallin kalliolla.

Tosin, mitä me näistä jutuista oikeasti tiedetään... Mutta eihän se Karalahti tainnut maksella Susannallekaan elatusmaksuja, joten eipä tämä nyt niin ihme olisi vaikka olisi tottakin.

Törppö äijä.

hohhoi

Tällaiset uutiset saavat minut ajattelemaan, että taas esittäytyy ruikuttava nainen, joka on itse itsensä tuohon jamaan saattanut. Ja Miksi ihmeessä tuo jääkiekkoilija ei voi maksaa elatusmaksuja muksustaan. 

Miten nykyihmiset ovat niin älyttömän vastuuttomia? Sitten ruikutetaan lehtien palstoilla, otetaan uusi nainen, pyöräytellään muksuja sinne ja tänne, eikä sitouduta lopulta oikein mihinkään.  Ja muilla on kaikilla niin iso mielipide. Minullakin.

Vierailija

Iltalehdessä/iltasanomissa oli juttua Nannan ja Jeren häiden aikoihin että Jerellä on vaan yksi lapsi, tämä teini-ikäinen tytär eli ei ole tätä venäläistä lasta tunnustanut omakseen. Silloin hänen ei tarvitse lapsen elatuksesta huolehtia ja hänelle lasketaan olevan vain yksi lapsi plus toinen nyt tulossa Nannan kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsi on tunnustettu ja Suomen kansalainen. Jere on myös luvannut hoitaa kaiken taloudellisesti.

Ei tietenkään mutta jos ei ole virallisesti tunnustettu lapsi niin silloin ei tarvitse elatusta maksaa.

Vierailija

Eikö se ole varmistettu dna-testillä se isyys? Muistaakseni näin. Ja nainen voi olla miten tyhmä ja ajattelematon tahansa, ei se silti muuta sitä että Karalahdella on tytär jonka voinnista hän ei ole kiinnostunut. Jos joku tässä kuviossa on idiootti, niin Nanna, joka tekee lisää lapsia tuollaiselle miehelle.

Vierailija

Kyllä elatusmaksut pitää lapsistaan maksaa. Mutta tuo Chaiko on myös osaltaan vastuussa lapsestaan ja tämän hyvinvoinnista. Vaikuttaa, että mukana on myös katkeruutta ja kostonhimoa.

Vierailija

"Mut totta kai halusin asioiden menevän ihan eri tavalla. Minskissä daami teki omat päätökset ja synnytti lapsen. Mä en tuu elää siellä siinä elämässä mitenkään mukana, koska mulla on täällä oma elämä. Kannan silti vastuuni niin kuin pystyn. Annoin lapselle mun sukunimen ja mahiksen päästä myöhemmin sieltä pois opiskelee ja duuniin. Tietenkin myös autan taloudellisesti niiden arkea siellä."

http://www.jerekaralahti.com/ugh-olen-puhunut/

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat