Ensitreffit alttarilla TANSKA

Vierailija

Joko seuraatte?

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Mä katsoin. Tapahtuu ensi kerralla jakson perusteella yksi pari oli molemminpuolin tosi tyytymättömän oloinen. En päässyt perille ketkä, kun meni vähän ohi kuka on kuka. 

Vierailija

Tänään tulee taas!  Jännä tuo miten tuomarit tekivät parit, itse olisin laittanut nuo kuusi erilailla "naimanaamojen" mukaan. Eli vaalea moottoripyöränainen sen miehen kanssa jolla oli polkupyörä sisällä, sitten se hattupäämies punatukkaisen naisen kanssa ja veneilijä(?)mies sen toisen blondin kans. Sori kun en vielä muista nimiä.

Ikiä ei tosiaan sanottu, olisiko +- kolmikymppisiä. Ihan hyvännäköisiä kyllä kaikki, kai tanskalaiset sitten on :-)

Niin ja mietin, että ketä se moottoripyöränainen muistuttaa kovasti, niin on kuin nuorempi versio "rakkausprofessori" Kaarina Määtästä. (ehkä hän tuli sitten mieleen ohjelman aiheen vuoksi, voi muistuttaa kyllä jotain omaa tuttuanikin)

https://www.google.fi/search?q=rakkausprofessori&biw=1366&bih=622&source...

Vierailija

Minustakaan paritus ei ollut kovin onnistunut. Luulen, että Jonas olisi halunnut tätä moottoripyöräilijää naisellisemman naisen. Mette taas ehkä Martinia liian epävarmana tai tylsänä.

Vierailija

Suomalaiset hääleikit alkavat vaikuttaa ihan mukavilta noiden tanskalaisten rinnalla. Mitä ideaa on siinä, että sulhasen täytyy näyttää kalsarinsa, tai että sulhasen sukista leikataan terät pois?

Vierailija

Minun mielestä musta puku eiole oikein iloisiin juhliin morsiammelle sopiva, paremminkin hautajaisiin. Muutenkin suomalaiset ovat olleet vähän juhlavammin pukeutuneita näissä pippaloissa. Hyvä me !  Nuo ovat vähän homsuisen oloisia.  Outoa on ettei missään mainita minkä ikäisiä nämä parit ovat. Aion kutenkin katsoa, miten näitten niin itsenäisten tyttöjen käy,  siis onko mitään halua läheisyyteen vai onko tyyppiä = Haluan nyt lapsen, eikä lapsi tarvitse mitään isää.

Vierailija

Harmi, ettei tästä taida saada yhtä vilkasta keskustelua kuin Suomen versiosta.

Minun on jostain syystä hankalampi muodostaa näistä ihmisistä kuvaa kuin suomalaisista osallistujista. Olen pohtinut syyksi esimerkiksi pieniä kulttuurieroja ja sitä, että omalla äidinkielellä puhuvia ihmisiä on helpompi tarkkailla. Lisäksi kaikki noista miehistä ovat minun silmääni jotenkin samannäköisiä ja -oloisia enkä oikein vielä kahden jakson jälkeenkään osaa erottaa heitä toisistaan.

Ei vaikuttanut siltä, että mikään näistä matcheista olisi Viola&Esa- tai Sari&Antti-tasoa. Ja lisäksi niin kuin nro 8 sanoi, naiset vaikuttavat aika itsenäisiltä. Mutta mistä sitä tietää, vaikka jotain syntyisikin.

Ja kutosen tavoin olen aivan järkyttynyt tanskalaisista hääleikeistä :D

Vierailija

eka jaksossa ei tapahtunut mitään ja hääjaksossa ei oikein paneuduttu hääparin ajatuksiin toisistaan eikä näytetty kun he vihdoin pääsevät tutustumaan toisiinsa kahdestaan.

ois kiva jos painotettaisiin henkilöiden mietteitä ja ajatuksia eikä vain kuvata hääpuvun sovittelua. ikään kuin se tilanteen jännitys ei välity katsojalle. siis sellainen päiväkirjamainen kuvaaminen puuttuu kokonaan. olis kiinnostanut enemmän hääparin fiilikset uudesta puolisosta kun nähdä kaikki hääleikit ja maljapuheet ja kimpunheitot. ikään kuin katsoja ei saa irti mitään henkilöistä ja se häiritsee. iät ja ammatitkin jäi mietityttämään.

hääpukuvalinnat oli hiukan erikoiset mutta en tiedä onko se vain kulttuurista kiinni.

Vierailija

alttarilla ei muuten nähty suudelmia eikä kukaan kysynyt toisen nimeä siinä?

huomasiko joku muu oliko yhdellä pareista todella molemmilla sama sukunimi ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku miten  näille käy? En osaa googlata tarpeeksi tanskaksi :)

Muista keskustelijoista en tiedä, mutta itse en haluaisi tietää lopputulosta etukäteen.

9

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ät ja ammatitkin jäi mietityttämään.

Katson tässä ekaa jaksoa, ja Mie (kuparitukkainen nainen) on ainakin ympäristöinsinööri. Jotain luentoa tuossa veti, olisiko proffana yliopistossa tms. Martin (hattupäämies) sanoi olevansa opettaja.

Vierailija

Varoitus: ÄLÄ LUE TÄTÄ.

Koko "Ensitreffit alttarilla" ohjelmasarja on alunperin Tanskassa keksitty. Jos tämä on ensimmäinen kausi, se on jo kaksi vuotta vanha ja Tanskassa näytettiin nyt jo kolmaskin kausi. Tasnskassa kävi kerran myös siten, ettei pari jatkanut hääjuhlia pidemmälle eli ei edes hääyötä vietetty yhdessä. Näistäkään kukaan ei jatkanut naimisissa oloaan (ainakaan kovin pitkälle).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat