Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset äidit-nyt

Vierailija
11.11.2015 |

Mikä tuo isä on ammatiltaan? Meni ohi... :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noi mammat on aina noin isokokokoisia...

Vierailija
22/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku selventää mulle miksi ruutu.fi -sivustolla osa 'toiselaiset äidit' -jaksoista on ilmaisia ja osa ruutu+ -ohjelmistoa josta pitää maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritta toi vähän more crap.

Vierailija
24/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sokealla on silmälasit...?

Vierailija
25/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sokealla on silmälasit...?

Ehkä sillä on tosi tosi tosi toooooosi huono näkö, jota yritetään hieman parantaa.

Vierailija
26/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuolla lapsella on silmälasit kun on sokea?

Vierailija
27/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läheisin ystävä näin aikuisena on mun sisko, vaikka meillä on ikäeroa viisi vuotta. Lapsena ei luonnollisesti oltu ihan niin sydänystäviä ;) Teini ei kovasti arvosta samassa kouluyhteisössä olevaa 9-vuotiasta totuudentorvea, joka vuotaa kaiken vanhemmille...

Tottakai mulla on myös muita läheisiä ystäviä.

Olen iloinen, että meillä on lapset syntyneet pienellä ikäerolla (esikoisen ja keskimmäisen välissä 1,5 vuotta ja keskimmäisen ja kuopuksen välissä 3 vuotta). Vaikka alku oli melko rankkaa, niin aina ovat olleet seuraksi toisilleen ja normaaleja sisarustappeluja lukuunottamatta läheisiä. Nyt 15- ja 14- vuotiaana tuntuu, että heillä on kahdestaan se oma uskoutumisen tapansa, eli tietävät toisistaan paljon enemmän kuin minä. vaikka vieläkin tulee "kissatappeluja", niin loppupeleissä ovat läheisiä. ja tietty se pikkuveli, nyt 11 v. on erityissuojeluksessa, mutta hänellä on enemmän omat kaverinsa, mitä nyt ottaa minecraft sessioita isosikon kanssa aika useinkin.

Vierailija
28/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on umpisokea! JOSKUS osaa pimeässä huoneessa mennä valon luo, sanoi isä.

Vierailija
29/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku selventää mulle miksi ruutu.fi -sivustolla osa 'toiselaiset äidit' -jaksoista on ilmaisia ja osa ruutu+ -ohjelmistoa josta pitää maksaa?

Minäkään en tajua...

Vierailija
30/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu mikä rumilus toi sokea kakara

Miten voit puhua noin pienestä suloisesta lapsesta. Häpeä!

Vierailija
31/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään sokean lapsen, jolla pidettiin silmälaseja sen takia, ettei paina silmiä, kun sokeilla lapsilla on kai taipumusta tehdä niin

Vierailija
32/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie ihmettelin lähinnä tuttua keskussairaalaa.. tuli elävästi muistoja mieleen kolmen vuoden takaa! oikein alkoi tuoksua pikkuvauva nenään .D

Vierailija
33/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olihan tuo pariskunta vähän.. mies tuli synnytykseen t-paidassa, jossa Johnny Cash näyttää keskisormea ja tuon äidin jatkuvasti rasvaisen näköinen tukka ja tatuoinnit :/

no, parempi etten sano mitään.

Vierailija
34/34 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no olihan tuo pariskunta vähän.. mies tuli synnytykseen t-paidassa, jossa Johnny Cash näyttää keskisormea ja tuon äidin jatkuvasti rasvaisen näköinen tukka ja tatuoinnit :/

no, parempi etten sano mitään.

Qlihan toi äiti in

han nätti, hiukset kivasti leikattu. Ylipainoa oli kyllä liikaa,mutta minä en olisi voinut tehdä noita lapsia noin nopsaan tahtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä