Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija

Minä olen juonut 16 kuppia teetä. Siinä päivän saavutukset.

Kommentit (12)

Vierailija

Aamulla vein kahteen otteeseen lapsia kouluun kun menivät eriaikaan, kävin neuvolassa ottamassa verenpaineet ja pissaamassa kuppiin, oli puhdas..
Kävin lidlissä ja kahvilassa söin kinkkupiirakkaa ja join kupin kahvia
ja olen painanut akupisteitä toista tuntia että nää epäsäännölliset supparit joita on ollut koko päivän alkais pikkuhiljaa muuttumaan säänöllisiksi...
kävin suihkussa

Vierailija

Olen hoitanut asioita, maksanut laskuja (nyt oon melkein pa.), kävin kuntosalilla ja kaupassa. Nyt surffailen saiteilla.

Vierailija

Heräsin puoli seitsemän, kävin suuhkussa, aamupala, siivosin hiukan. Bussille puoli kasiksi, töissä puoli yhdeksän. Sitten tiukkaa työntekoa, join kahvit kymmeneltä, söin mandariinin ja pari palaa lakritsia kolmelta. Töistä läksin vartin yli 17, kotona kuuden jälkeen, ruuanlaittoa,tiskausta ja sit löhähdin katsomaan televisiota. Nyt palstalla, kohta nukkumaan.

Vierailija

Heräsin ennen kuutta :(

Aamulenkki koirien kanssa, sitten kuuma suihku.

Päälle mieheltä pöllityt Levikset, aluspaita ja kashmirpusero.

Aamiaiselle jonka mies laittoi! Puuroa, marjoja ja maitokahvia.

Miehen mentyä töihinsä sivurakennukseen astiat koneeseen, nopea meikki ja tavarat kassiin. Sit menoksi!

Bussilla stadiin ja mummolle ostokset lähikaupasta. Vähän rupattelua ja kahvia mummon kanssa.

Sitten reipas kävely kirjastoon, missä luen sivuaineen lopputenttiin. Töitä siellä kello yhteen, sitten kaverin kanssa lounaalle. Voi pahus, kaverin duunissa yt:t! No suremalla surut ei lopu vaan jätskiä jälkkäriksi!

Takaisin kirjastoon, josta mies hakee puoli 6. Kaupan kautta kotiin. Nopea salaatti. Koirat ulos ja pitkälle lenkille minä, mies ja koirat. Kotona teetä ja oleilua.

Nyt palstailen ja kohta alan vielä lukea vähän tenttiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heräsin puoli seitsemän, kävin suuhkussa, aamupala, siivosin hiukan. Bussille puoli kasiksi, töissä puoli yhdeksän. Sitten tiukkaa työntekoa, join kahvit kymmeneltä, söin mandariinin ja pari palaa lakritsia kolmelta. Töistä läksin vartin yli 17, kotona kuuden jälkeen, ruuanlaittoa,tiskausta ja sit löhähdin katsomaan televisiota. Nyt palstalla, kohta nukkumaan.

Huomenna sitten uudestaan. Minä jään kotiin juomaan teetä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käynyt töissä, syönyt, surffaillut, käynyt urheilemassa ja nyt surffailen. Kohta nukkumaan.

Surffaatko ihan kerhossakin?

Vierailija

Heräsin ja ruokin kissat ja söin ja ajoin töihin. Hoidin poistumisharjoituksen valvontatehtävät ja tein loppupäivän töitäni purkupalaverin jälkeen. Ajoin kaupan kautta kotiin, annoin kissoille ruokaa, siivosin oksennuksen matolta, siivosin keittiön teinin jäljiltä ja tein makaronilaatikkoa. Viikkasin pyykit ja nostin uudet, imuroin ja laitoin tiskikoneen päälle ja söin ja join kahvia. Soitin rakkaalleni, juttelin teinien kanssa, kävin saunassa, katsoin Ängelbyn ja nyt autan teiniä fyssantehtävissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aamulla vein kahteen otteeseen lapsia kouluun kun menivät eriaikaan, kävin neuvolassa ottamassa verenpaineet ja pissaamassa kuppiin, oli puhdas..
Kävin lidlissä ja kahvilassa söin kinkkupiirakkaa ja join kupin kahvia
ja olen painanut akupisteitä toista tuntia että nää epäsäännölliset supparit joita on ollut koko päivän alkais pikkuhiljaa muuttumaan säänöllisiksi...
kävin suihkussa
miks alanuoli?
Supparit siks säännölliks et synnytys nyt jo viikon ylimenneenä toivon oikeesti alkavan
Et isovanhemmat kerkeisivät näkemään tulokkaan ennen 6viikon matkaansa ja vauva on viimeisen kk painanut häpyluuta ja hermoa joka on välillä todella kivullias ettei meinaa päästä edes liikkumaan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat