Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
11.11.2015 |

Minä olen juonut 16 kuppia teetä. Siinä päivän saavutukset.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhden ukon sekaisin (ei hyvällä tavalla). 

Vierailija
2/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vein kahteen otteeseen lapsia kouluun kun menivät eriaikaan, kävin neuvolassa ottamassa verenpaineet ja pissaamassa kuppiin, oli puhdas..

Kävin lidlissä ja kahvilassa söin kinkkupiirakkaa ja join kupin kahvia

ja olen painanut akupisteitä toista tuntia että nää epäsäännölliset supparit joita on ollut koko päivän alkais pikkuhiljaa muuttumaan säänöllisiksi...

kävin suihkussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä pissiä puhtaaseen kuppiin.

Vierailija
4/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut 8 tuntia, kuumetta pahimmillaan 39,8. Nyt enää 38,2, jaksaa palstaillakin hetken. 

Vierailija
5/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt töissä, syönyt, surffaillut, käynyt urheilemassa ja nyt surffailen. Kohta nukkumaan.

Vierailija
6/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut asioita, maksanut laskuja (nyt oon melkein pa.), kävin kuntosalilla ja kaupassa. Nyt surffailen saiteilla.

Vierailija
7/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli seitsemän, kävin suuhkussa, aamupala, siivosin hiukan. Bussille puoli kasiksi, töissä puoli yhdeksän. Sitten tiukkaa työntekoa, join kahvit kymmeneltä, söin mandariinin ja pari palaa lakritsia kolmelta. Töistä läksin vartin yli 17, kotona kuuden jälkeen, ruuanlaittoa,tiskausta ja sit löhähdin katsomaan televisiota. Nyt palstalla, kohta nukkumaan.

Vierailija
8/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen kuutta :(

Aamulenkki koirien kanssa, sitten kuuma suihku.

Päälle mieheltä pöllityt Levikset, aluspaita ja kashmirpusero.

Aamiaiselle jonka mies laittoi! Puuroa, marjoja ja maitokahvia.

Miehen mentyä töihinsä sivurakennukseen astiat koneeseen, nopea meikki ja tavarat kassiin. Sit menoksi!

Bussilla stadiin ja mummolle ostokset lähikaupasta. Vähän rupattelua ja kahvia mummon kanssa.

Sitten reipas kävely kirjastoon, missä luen sivuaineen lopputenttiin. Töitä siellä kello yhteen, sitten kaverin kanssa lounaalle. Voi pahus, kaverin duunissa yt:t! No suremalla surut ei lopu vaan jätskiä jälkkäriksi!

Takaisin kirjastoon, josta mies hakee puoli 6. Kaupan kautta kotiin. Nopea salaatti. Koirat ulos ja pitkälle lenkille minä, mies ja koirat. Kotona teetä ja oleilua.

Nyt palstailen ja kohta alan vielä lukea vähän tenttiin.

Vierailija
9/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin puoli seitsemän, kävin suuhkussa, aamupala, siivosin hiukan. Bussille puoli kasiksi, töissä puoli yhdeksän. Sitten tiukkaa työntekoa, join kahvit kymmeneltä, söin mandariinin ja pari palaa lakritsia kolmelta. Töistä läksin vartin yli 17, kotona kuuden jälkeen, ruuanlaittoa,tiskausta ja sit löhähdin katsomaan televisiota. Nyt palstalla, kohta nukkumaan.

Huomenna sitten uudestaan. Minä jään kotiin juomaan teetä.

Vierailija
10/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt töissä, syönyt, surffaillut, käynyt urheilemassa ja nyt surffailen. Kohta nukkumaan.

Surffaatko ihan kerhossakin?

Vierailija
11/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ja ruokin kissat ja söin ja ajoin töihin. Hoidin poistumisharjoituksen valvontatehtävät ja tein loppupäivän töitäni purkupalaverin jälkeen. Ajoin kaupan kautta kotiin, annoin kissoille ruokaa, siivosin oksennuksen matolta, siivosin keittiön teinin jäljiltä ja tein makaronilaatikkoa. Viikkasin pyykit ja nostin uudet, imuroin ja laitoin tiskikoneen päälle ja söin ja join kahvia. Soitin rakkaalleni, juttelin teinien kanssa, kävin saunassa, katsoin Ängelbyn ja nyt autan teiniä fyssantehtävissä.

Vierailija
12/27 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla vein kahteen otteeseen lapsia kouluun kun menivät eriaikaan, kävin neuvolassa ottamassa verenpaineet ja pissaamassa kuppiin, oli puhdas..

Kävin lidlissä ja kahvilassa söin kinkkupiirakkaa ja join kupin kahvia

ja olen painanut akupisteitä toista tuntia että nää epäsäännölliset supparit joita on ollut koko päivän alkais pikkuhiljaa muuttumaan säänöllisiksi...

kävin suihkussa

miks alanuoli?

Supparit siks säännölliks et synnytys nyt jo viikon ylimenneenä toivon oikeesti alkavan

Et isovanhemmat kerkeisivät näkemään tulokkaan ennen 6viikon matkaansa ja vauva on viimeisen kk painanut häpyluuta ja hermoa joka on välillä todella kivullias ettei meinaa päästä edes liikkumaan

Vierailija
13/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin terveydenhoidolle että lopettaa sen vittuilunsa!

Vierailija
14/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin käymään stadissa asioilla. Meni ihan voimat siitä ihmisvilinästä.

Vierailija
15/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aurinkoa ja heittelin koiralle frisbeetä, esikoinen ui ulkoporealtaassa ja vauva nukkui vaunuissa ja välillä syötiin. :)

Vierailija
16/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, nyt urheiluharrastuksen pariin.

Vierailija
17/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla laiskalle lenkille koiran kanssa, tein töitä etänä kotoa käsin kuutisen tuntia, sitten mentiin koiran kanssa puistoon ja pötköteltiin siellä, asun ulkomailla ja täällä hellettä tänään 28 astetta joten kauaa ei jaksettu. Kohta mennään miehen kanssa lenkille ja kauppaan ja tehdään ruokaa :) illemmalla juoksulenkki jos jaksan.

Vierailija
18/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pessyksi auton, niin kelpaa lähteä illaksi keikalle. Se on sitten iltamyöhään kapakkakeikkaa ja tiedossa on aamusta jo työvuoro poliisina. Ehtii siinä 5h nukkumaan jos hyvin nukahtaa.

Vierailija
19/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin putkimiestä saapuvaksi klo 9. Saapui klo 15. Odotellessa siivosin ja vaan olin. Kävin kaupassa. On kuuma ja olen ihan tympääntynyt näihin helteisiin, jotka vaan jatkuu ja jatkuu. Varmaan ihan alkukesästä ollut viimeeksi alle 30 astetta. Olis jo syksy.

Vierailija
20/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin rannalla, ihana ilma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän