Kännien vetäminen tyhjällä vatsalla?

Seuraa 
Liittynyt5.9.2015

Joo joo, ei ole järkevää mutta onko täysin tuhoon tuomittua? Miten tehdä se järkevästi? Tietoa/kokemuksia? Nopeasti!!!

30 = XS
32 = S
34 = M
36 = L
38 = XL

Kommentit (9)

Vierailija

Ei minulla vaikuta ainakaan mitenkään. Ehkä alku pöhnä tulee helpommin, mutta ei mitään muuta vaikutusta, eli krapulaan tai muihin. Tämä vain minun kohdalla, ihmiset reagoivat eri tavalla myrkkyihin.

Vierailija

Vitskua naamaan ennen dokaamista ja paljon vettä tai mehua. Dokatessa muista juoda vettä välillä. Ja pähkinöitä aina kerkee natustaan vaikka kiire oliski ;D

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitskua naamaan ennen dokaamista ja paljon vettä tai mehua. Dokatessa muista juoda vettä välillä. Ja pähkinöitä aina kerkee natustaan vaikka kiire oliski ;D

Mitä on vitsku?

V i t a m i i n i

Vierailija

Mulla ainakin kihahtaa hattuun jo pari-kolme kaljaa jos ei ole syönyt. Myöhemmin tulee rähinä ja taju lähtee:(
Nykyään syön ihan hullun lailla ennen alkoholin juomista.
Ja syön juurikin niitä pähkinöitä ja sipsejä.

Vierailija

Voi, olen ryypännyt useasti tyhjään mahaan. Esimerkiksi aloittamalla tai oikeastaan jatkamalla aamuseitsemältä. Joskus myöhemmin päivällä on tullut ehkä jotain syötyäkin. Ei mitään vaikutusta, paitsi että syömisen jälkeen on ehkä pitänyt mennä päiväunille.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Joo joo, ei ole järkevää mutta onko täysin tuhoon tuomittua? Miten tehdä se järkevästi? Tietoa/kokemuksia? Nopeasti!!!

Ei nopesti, vaan nimenomaan hitaasti. Muista juoda välillä vettä. Mieti millaisen kännin haluat (esim. 1,5 promillea), ja ajoita juominen sen mukaan. Kaksi ensimmäistä annosta voi vetää ehkä kahdessa tunnissa, sitten pitää jo hidastaa (jollet ole ihan massiivisen kokoinen).

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä on vitsku?

V i t a m i i n i

Ai. Onko sillä väliä, mitä ottaa? D/multi/mitä??

Valitsen B

m40v

Tyhjään mahaan kun juo käy paljon paremmin päähän ja kun on tarpeeksi kännissä oksentaa mahan tyhjäksi, selviää paljon nopeammin.
Jos syö/on syönyt hyvin kun alkaa juomaan käy huonommin päähän, pystyy juomaan paljon enemmän ja selviää hitaammin kun maha on täynnä alkoholi juomia ja ne imeytyy myös ruokaan, kovempi ja pitempi rapula myös, auttaa tietenkin jos oksentaa ennen nukkumaan menoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat