Pillitän täällä... Esikoiseni täyttää huomenna 18 vuotta

Vierailija

Esikoistyttäreni täyttää huomenna 18 vuotta. Olen niin tunteellinen, että olen pillittänyt koko illan... Aika on kulunut kuin siivillä. En vain voi uskoa, että siitä on jo 18 vuotta, kun hänet synnytin. Syntymäpäivälahjaksi tyttö toivoi pääsevänsä Lontoon Harry Potter -studioille, jonne aion viedä hänet heti seuraavan koeviikon jälkeen. Voi itku sentään :')

Miten teillä, joilla lapset ovat jo täysi-ikäistyneet, herkistyittekö? Mitä ajattelitte tuolloin? Olisi mukavaa kuulla kokemuksianne.

Kommentit (9)

19v

Mukavaa, että on noin välittäviä äitejä. Oma mutsi alko heti kyselee millon muutan pois ja alotan oman elämän.. Lopetti kaiken kustantamisen heti täytettyäni.. Koulussa olin, eikä töitä ollut, säästöt meni ruokaan ja elämiseen, ja nyt sit selvitään nipin napin.

Vierailija

Olisiko siihen sitten pitänyt suhtautua jotenkin erityisesti? Meidän poika osti heti kasan tupakkaaskeja ja kaljaa itselleen ja kavereilleen.hurraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisiko siihen sitten pitänyt suhtautua jotenkin erityisesti? Meidän poika osti heti kasan tupakkaaskeja ja kaljaa itselleen ja kavereilleen.hurraa.

Tää nyt on iha normaalia. Hakikset on helppoo taskurahaa.. Pojat on poikia.

Vierailija

Mun äiti oli tosi tunteellinen ja muisteli vaan menneitä ja mun syntymää :D Sitten halasi ja sano etten saa koskaan muuttaa kotoa koska oon liian pieni haha.

Kohta 19v

Ei äiti herkistynyt mutta sanoi että sä asut sitten kotona vielä pitkään etkä lähde minnekään :)
Itse asiassa se oli minä joka herkistyin.

Vierailija

Mun mielestä toi Harry Potter lahja on aivan ihana. Potterit ei todellakaan ole out of date, päinvastoin:) t. vietin koko lapsuuteni Potterien parissa since 1996

Vierailija

En herkistynyt, mutta toivotin onnea ja varoitin, ettei kannata lähteä kenen tahansa matkaan eikä maistaa mitään mitä tuntemattomat tarjoavat. Molemmat tyttäret lähtivät 18v synttäreinään yökerhoihin juhlimaan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat