Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylempänä oleva työkaveri raivostuttaa

Vierailija

Työkaverini on juuri saanut paikan johtotason tehtävissä ja käy nyt todella hermoilla. Työhömme sisältyy asiakkaiden ja perheiden kanssa tehtävä yhteistyö, jota kyseinen työkaverini ei valitettavasti osaa. Esimerkkinä asiakkaan palaveriin oli omainen kutsunut tietyt henkilöt ja tämä työkaverini ilmestyi palaveriin kutsumatta. Hän ei osaa tai uskalla keskustella itse asiakkaan omaisen kanssa palaverikäytännöistä, vaan minä joudun toimimaan välikätenä mitä en todellakaan haluaisi tehdä. Hän myös jauhaa työkokouksissa käydyistä asioista monien viikkojen ajan piikittelemällä ja salaperäisesti työntekijöiden kanssa muiden seläntakana.

En ihan oikeasti jaksa, päähän tässä hajoaa!

Kommentit (5)

Vierailija

Miksi tällainen henkilö sitten on ylennyksen saanut, etkä vaikka sinä (jos ylennystä olisit halunnutkaan) tai joku muu jolla ne hommat on paremmin hanskassa?

Jos ei tämä ylennyksen saanut edes pysty asiakkaiden kanssa suoraan keskustelemaan ja se on tarpeen työssänne niin kyllä ihmettelen.

Vie nämä näkökulmat mitkä sinulla on työkaveria ylemmälle tasolle.

Vierailija

Onko hän sosiaalityöntekijä vai mikä? Miksi on edes ylennetty, jos ei osaa työtään. Jonkun pitää puuttua tuohon. Kai teillä on ylempikin johtaja jonka kanssa voi keskustella.
Kuulostaa ärsyttävältä. Pilaa ilmapiirin tuolla käytöksellä. Olen huomannut, että oudon ongelmaisia pääsee sosiaalipuolelle töihin. Asiantuntijuus on ihan mututuntumaa ja itsen kanssa ongelmia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen henkilö sitten on ylennyksen saanut, etkä vaikka sinä (jos ylennystä olisit halunnutkaan) tai joku muu jolla ne hommat on paremmin hanskassa?

Jos ei tämä ylennyksen saanut edes pysty asiakkaiden kanssa suoraan keskustelemaan ja se on tarpeen työssänne niin kyllä ihmettelen.

Vie nämä näkökulmat mitkä sinulla on työkaveria ylemmälle tasolle.

Samaa ihmettelen minäkin. Itselläni ei koulutus eikä halukaan riittäisi kyseiseen toimenkuvaan. Koko yksikön esimies tietää kyllä tilanteen, mutta paikkakuntamme on niin pieni että päteviä hakijoita virkaan ei ollut kuin muutama. Valintaperusteista en sitten sen enempää tiedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko hän sosiaalityöntekijä vai mikä? Miksi on edes ylennetty, jos ei osaa työtään. Jonkun pitää puuttua tuohon. Kai teillä on ylempikin johtaja jonka kanssa voi keskustella.
Kuulostaa ärsyttävältä. Pilaa ilmapiirin tuolla käytöksellä. Olen huomannut, että oudon ongelmaisia pääsee sosiaalipuolelle töihin. Asiantuntijuus on ihan mututuntumaa ja itsen kanssa ongelmia.

Sosiaalipuolen työntekijäpä juuri. Omaisilla ei ole luottoa ollenkaan kyseistä henkilöä kohtaan ja minä lähityöntekijänä joudun sumplimaan molempien osapuolien välissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat