Kuinka yleistä on että nainen saa pakit?

Vierailija

Sain elämäni ekat pakit tänään ja olen n22. Olo on nöyryytetty.

Oletko sinä tullut torjutuksi?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Monesti! Joskus alkoholin rohkaisemana on tullut haettua vaikkapa tanssimaan, useimmat ei lähde. No en kyllä ihmettele, olen ruma kuin paviaanin perse. Seuraavana päivänä sitten morkkistelen kun olen luullut itsestäni ihan liikoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset, jotka aloitteita tekevät, saavat pakkejakin.

Mies teki itse aloitteeen mutta torjuikin mut sitten

Vierailija

Se on yleistä jos tekee aloitteita. Vielä yleisempää, jos tapaa jostain syystä tehdä aloitteita varatuille miehille. Vastoin yleistä palstauskomusta suurin osa miehistä on uskollisia kumppaneilleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todella harvinaista, varmaan promillen verran miesten määrästä.
Yksi tuhannesta. Siinä on saanut jo jakaa ihan kunnolla.

Vierailija

Mä oon joskus antanut. Ihan vaan siitä syystä, että olen ollut kavereiden kaa liikenteessä ja kaverit on tullu satojen kilsojen päähän ja olisi tarkoitus olla yötä mun kämpällä.

Vierailija

Tuo on tasa-arvoa. Jos nainen ei tee aloitteita itse niin ei saa pakkeja. Mutta on tasan niiden aktiivisimpien aloitteiden tekijöiden varassa joista iso osa on tietenkin nimeltään Hra Väärävalinta.

Jos mies ei tee aloitteita niin mies jää yksin. Se on tasa-arvoa.

Vierailija

Tekeekö naiset edes paljon aloitteita? Jotenkin tuntuisi, että tuo on melko harvinaista. Tietysti jos mies on tosi hyvännäköinen niin miksi ei, mut kyllä omassa lähipiirissä ja kouluympyröissä miehet on ollut niitä aloitteellisimpia.

Vierailija

Todella harvinaista , voisin kuvitella. Jos ajatellaan että ehkä n. 2-3 % naisista tekee aloitteita niin kaikista naisista semmonen 1 % tulee saamaan pakit elämänsä aikana.

Vierailija

Olen tullut torjutuksi koko elämäni, sillä miehet eivät ole halunneet suhteeseen kanssani. Myös seksisuhteesta on kieltäydytty, samaten pari kertaa yhden illan jutuista.

Pitäiskö kuvailla vielä ulkonäköäni, ette varmasti uskoisi...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat