Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1960 luvun aihe vapaa!

Vierailija

antaa palaa!

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

Löysin markan!

Kävin ostamassa karkkiaskin, jätskin ja tikkarin. Mä oon viisivuotias ja saan käydä ihan itse lähikaupassa. 

Vierailija

Mä sain isiltä rahaa uuten Finnhits-levyyn. Me ollaan aika varakkaita ja meillä on levysoitin. Siinä on kyllä Erkki Junkkarisen "Ruusuja hopeamaljassa", mut sit mä siirrän neulaa eteenpäin, kun se tulee. 

Sari -59

Vierailija

Näin tänään Helsingissä neekerin! Kyllä oli komea ja tyylikäs ilmestys. Kuulin että olisi vierailemassa Amerikasta asti.

Vierailija

Vituttaa asua landella ku kaikki on tommosia helvetin diinareita. Ihan sama miten rauhassa yrittää olla ni aina on joku bensalenkkari niskassa.

Vierailija

Meille tuli tänään se Kalle Anttilan kuvasto. Ajattelin tilata ne valkoiset kiiltonahkasaapikkaat 70mk. Uskaltaako tuolta tilata varmuusvälineitä vai saako joku tietää?

Vierailija

Oletteko jo kokeilleet sitä Thalidomilääkettä? On kyllä tosi hyvää, loppu raskauspahoinvointi kuin seinään. Kysykää neuvolasta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko totta että tupakka on epäterveellistä?

Ei ainakaan Työmies ole epäterveellistä. Karkaisee ja vahvistaa keuhkoja.

Vierailija

Tiina-vauvani on kolmen viikon ikäinen. Neuvolassa käskettiin antaa appelsiinimehua, mutta tuli ihottumaa. Voikohan se johtua siitä appelsiinimehusta? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että tupakka on epäterveellistä?

Ei ainakaan Työmies ole epäterveellistä. Karkaisee ja vahvistaa keuhkoja.

Onhan tupakasta tehty lääkärien valvoma tutkimuskin ettei se aiheuta nuhakuumetta eikä minkäänlaisia silmä- tai nenäsairauksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat