Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1960 luvun aihe vapaa!

Vierailija
11.11.2015 |

antaa palaa!

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se Marionin uusi hitti! 

Vierailija
2/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin markan!

Kävin ostamassa karkkiaskin, jätskin ja tikkarin. Mä oon viisivuotias ja saan käydä ihan itse lähikaupassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleex joku muuki viel Elvarii? Mä en oikein diggaa Beatleja.

Vierailija
4/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että tupakka on epäterveellistä?

Vierailija
5/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain isiltä rahaa uuten Finnhits-levyyn. Me ollaan aika varakkaita ja meillä on levysoitin. Siinä on kyllä Erkki Junkkarisen "Ruusuja hopeamaljassa", mut sit mä siirrän neulaa eteenpäin, kun se tulee. 

Sari -59

Vierailija
6/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään Helsingissä neekerin! Kyllä oli komea ja tyylikäs ilmestys. Kuulin että olisi vierailemassa Amerikasta asti.

Vierailija
7/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa asua landella ku kaikki on tommosia helvetin diinareita. Ihan sama miten rauhassa yrittää olla ni aina on joku bensalenkkari niskassa.

Vierailija
8/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla yhtä hoikka kuin Twiggy. Mitä tehdä? Auttaako apteekin laidutuspulveri?

Vierailija
9/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen on varmaan pressa vielä 20 vuoden päästäki, haha!

Vierailija
10/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tänään se Kalle Anttilan kuvasto. Ajattelin tilata ne valkoiset kiiltonahkasaapikkaat 70mk. Uskaltaako tuolta tilata varmuusvälineitä vai saako joku tietää?

Vierailija
11/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo kokeilleet sitä Thalidomilääkettä? On kyllä tosi hyvää, loppu raskauspahoinvointi kuin seinään. Kysykää neuvolasta!

Vierailija
12/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan Työmies ole epäterveellistä. Karkaisee ja vahvistaa keuhkoja.

Vierailija
13/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin eilen kaikki rintaliivini!

Vierailija
14/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina-vauvani on kolmen viikon ikäinen. Neuvolassa käskettiin antaa appelsiinimehua, mutta tuli ihottumaa. Voikohan se johtua siitä appelsiinimehusta? 

Vierailija
15/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tupakasta tehty lääkärien valvoma tutkimuskin ettei se aiheuta nuhakuumetta eikä minkäänlaisia silmä- tai nenäsairauksia.

Vierailija
16/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi har fått nog av detta landet. Vi orkar inte med Kekkonen och kommunisterna. Och spårvagnskonduktriser som inte kan svenska!

Vierailija
17/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kamaloo ku kohta ne alakoo myyä olutta maetokaupasssa! Mihiköhö tää muailjma on oikein menossa?

Vierailija
18/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt jännitys on ohi. Meidän Timo pääsi vapaaoppilaaksi oppikouluun. Ei olisi ollut muuten varaa häntä kouluttaa. 

Vierailija
19/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukki ostaa sitä holkki-Saimaata, se on kuulemma parasta. Lähtee se päänsärkykin joka tuli kuulemma kun se sai Kannaksella sen kranaatinsirpaleen päähänsä.

Isä tuo joka lauantai töistä tullessa mulle karkkipussin jossa on niitä keräilykuvia, ja samalla Sitsoa ja itselleen talouskaljaa. Sillä oli nyt tarpeeksi rahaa ostaa se Fiiatti niin se pystyy nyt kulkemaan viikot kauempana töissä, nyt se oli metsää ojittamassa jossain Rautalammilla.

Äiti ei käy töissä kuin silloin tällöin. Se ei ennätä kun sen pitää vahtia minua ja minun kuutta sisarusta. Mummu ei enää oikein pysty lastenvahdiksi kun sen jalka piti amputoida. Se vain istuu kammarissa ja kuuntelee radiota. Kuulemma odottaa uutisia sieltä kotiseudultaan, jostain Suistamolta, mutta eihän se enää ole Suomea niin ei siellä ole uutisreporttereita! Mummusta tuli vähän höpsö kun se joutui tulemaan Suomeen!

Nyt pitää lähteä sytyttämään saunan padan ja kiukaan alle tuli, kun on lauantai ja saunailta. Veljet ovat jo kantaneet avannosta pesuvedet ja liiteristä polttopuut. Heippa!

Vierailija
20/72 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää taas juosta naapuriin sanomaan Tertulle, että sen poikaystävä soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä