Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on että nainen saa pakit?

Vierailija
11.11.2015 |

Sain elämäni ekat pakit tänään ja olen n22. Olo on nöyryytetty.

Oletko sinä tullut torjutuksi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-20- vuotiaana ujona nörttityttönä yritin saada seuraa nörttipojista, mutta sain aika usein pakit :(

Sitten lähdin opiskelemaan ja löysin mieheni jo ekoista ainejärjestön bileistä.

Vierailija
22/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin liian suora aloite tuntuu pelottavalta, hienovaraista taas ei huomaa tai ei uskalla ottaa asiasta selvää, koska ei usko mahdollisuuksiinsa.

Yhden suoran aloitteen sain tytöltä vajaa kymmenen vuotta sitten, silloin kun olin varmaan rumimmillani, se oli pelottavaa ja menin ihan lukkoon. Sitten oli yksi hyvin epämääräinen tapahtuma yhden naisen kanssa ihan äskettäin, mutta luulen että kyseessä oli hyväksikäyttöyritys helppouskoisen Naispelko22:n kustannuksella. Ei siis seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta nainen epäonnistui yrityksessään ja minä jatkoin elämääni tyytyväisenä aina tähän päivään saakka. Tai no en niin kovin tyytyväisenä, mutta tuo asia ei jäänyt harmittamaan.

Kaikki saa pakkeja, mutta eri juttu on se miten ne käsittelee, minä en osaa niitä käsitellä oikein ja muutenkin homma on hankalaa niin yksinkertaisesti jätän tekemättä aloitteita. Aina pakkeihin ei ole syynä se ettei ole kiinnostava vaan pakit saattaa saada siitäkin syystä, että se kohde on hämmentynyt tilanteesta ja alkaa sählätä omiaan, kuten minä tein.

Terveisin Naispelko22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään naista joka olisi saanut pakit.

N27

Vierailija
24/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ainakin liian suora aloite tuntuu pelottavalta, hienovaraista taas ei huomaa tai ei uskalla ottaa asiasta selvää, koska ei usko mahdollisuuksiinsa.

Yhden suoran aloitteen sain tytöltä vajaa kymmenen vuotta sitten, silloin kun olin varmaan rumimmillani, se oli pelottavaa ja menin ihan lukkoon. Sitten oli yksi hyvin epämääräinen tapahtuma yhden naisen kanssa ihan äskettäin, mutta luulen että kyseessä oli hyväksikäyttöyritys helppouskoisen Naispelko22:n kustannuksella. Ei siis seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta nainen epäonnistui yrityksessään ja minä jatkoin elämääni tyytyväisenä aina tähän päivään saakka. Tai no en niin kovin tyytyväisenä, mutta tuo asia ei jäänyt harmittamaan.

Kaikki saa pakkeja, mutta eri juttu on se miten ne käsittelee, minä en osaa niitä käsitellä oikein ja muutenkin homma on hankalaa niin yksinkertaisesti jätän tekemättä aloitteita. Aina pakkeihin ei ole syynä se ettei ole kiinnostava vaan pakit saattaa saada siitäkin syystä, että se kohde on hämmentynyt tilanteesta ja alkaa sählätä omiaan, kuten minä tein.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
25/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Aika hassu ystäväpiiri.

Kaikki tuntemani naispuoliset ystävät ovat saaneet pakkeja, osa enemmän ja osa vähemmän.

Vierailija
26/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Aika hassu ystäväpiiri.

Kaikki tuntemani naispuoliset ystävät ovat saaneet pakkeja, osa enemmän ja osa vähemmän.

Aika normaali ystäväpiiri jos multa kysytään, miehet ovat saalistajia ja naiset saaliita noin kärjistäen.

Vierailija
27/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Aika hassu ystäväpiiri.

Aika normaali ystäväpiiri jos multa kysytään, miehet ovat saalistajia ja naiset saaliita noin kärjistäen.

In your dreams. 

Vierailija
28/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Aika hassu ystäväpiiri.

In your dreams. 

Sori, elämä on mitä on. Tuut huomaamaan.

Vierailija
29/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Aika hassu ystäväpiiri.

In your dreams. 

Ei tommoselle oliolle edes jaksa enempää perustella elämän tosiasioita.

t. vieraana tulevana kesänä kaksissa häissä,  joissa nainen nappasi aloitteellisena miehensä.

Vierailija
30/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normi" piireissä kuuluu toistaa muiden virheet ja elää yhden uskon mukaan. Pettää kun kaverikin pettää ja roolien on oltava rooleja joista ei saa poiketa. Tämä on joissakin porukoissa yleistä mutta yhteistä on näille porukoille heikot suhteet ja pelko toimia toisin. Yleisintä mielestäni on varmaankin tehdä itse omat päätöksensä, minun ystävissäni on roolit harvinaisia.

Vierailija
31/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo kukaan nainen tullut koskaan ehdottelemaan, joten saattaisin lähteä mukaan vaan silkasta mielenkiinnosta sellaista naista kohtaan, joka haluaa minua niin paljon, että tuo asian itse esille :)

Vierailija
32/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tuntuu uskomattomalta tällainen aloitus, että onko joku nainen saanut KOSKAAN pakkeja.  Kun itse sitä pitää niin automaattisena selviönä, että pakit kuuluu pelin henkeen siinä kuin onnistumisetkin. Vähän kuin kysyisi jalkapalloilijalta, että oletko koskaan potkaissut maalin ohi. Ongelmaksi se muodostuu vasta siinä vaiheessa, kun saa enää pelkkää kylmää olkapäätä.

Vierailija
33/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain elämäni ekat pakit tänään ja olen n22. Olo on nöyryytetty.

Oletko sinä tullut torjutuksi?

Sait maistaa siivun miesten maailmaa.

Vierailija
34/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Aika hassu ystäväpiiri.

In your dreams. 

Ei tommoselle oliolle edes jaksa enempää perustella elämän tosiasioita.

t. vieraana tulevana kesänä kaksissa häissä,  joissa nainen nappasi aloitteellisena miehensä.

Voih, taisin osua hermoon :( Sori jos tää on sulle arka aihe.

Vierailija
35/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sain nuorena monet pakit, en tiedä miksi, olin ihan nätti ja ei mun luonteessakaan isompia vikoja ollut. Mistäpä sitä syytä tietää, ajattelin aina, että ehkä jonkun mielestä mulla oli ruma nenä, toisen mielestä liian iso peppu, joku taas tykkäsi enemmän bruneteista. Ehkä nauroin liikaa, ehkä olin liian ujo, ehkä huono tanssimaan tai en vaan ollut mielenkiintoinen. Ihan samalla tavalla annoin pakkeja itsekin, syyt vaihtelivat. Yleisin syy taisi olla, että poika / mies käyttäytyi typerästi (esim. kiroili jatkuvasti, oli vähän liikaa humalassa, tupakoi) tai sitten oli vaan vähän tyhmä, siis oikeasti tyhmä. Ei mulle mitään traumoja jäänyt, vaikka kyllähän se aina harmitti kun pakit tuli. Mutta löytyi se oma kulta sitten lopulta mullekin.

Vierailija
36/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi nöyryyttävää. Miehille joka viikonloppuista ja silti monet vaa jaksaa edelleen...

Vierailija
37/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti! Joskus alkoholin rohkaisemana on tullut haettua vaikkapa tanssimaan, useimmat ei lähde. No en kyllä ihmettele, olen ruma kuin paviaanin perse. Seuraavana päivänä sitten morkkistelen kun olen luullut itsestäni ihan liikoja.

Monet miehet ei tanssi. Jos tarjoaisit pimpulia, niin epäonnistumisia olisi vähemmän.

Vierailija
38/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä on pakit. Ei mulle kukaan koskaan ole suoraan sanonut että meeppä pois tai ei kiinnosta, mutta joskus mies ei ole vaikuttanut ollenkaan kiinnostuneelta ja olen sitten poistunut paikalta.

Vierailija
39/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-20- vuotiaana ujona nörttityttönä yritin saada seuraa nörttipojista, mutta sain aika usein pakit :(

Sitten lähdin opiskelemaan ja löysin mieheni jo ekoista ainejärjestön bileistä.

Miehet on helpompia aineissa.

Vierailija
40/43 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettikääs naiset roolit toisin päin. Kuinka moni antaa pakit suoria ehdotuksia tekeville?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän