Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Pesukoneeseen vaan ja linkous perään.
Joku kehotti paistamaan jauhelihan. Jauhenlihalla monia vaiheita ennenkuin päätyy syödyksi. paistaminenkin vain yksi vaiheista.
Aina pesen ja saunotan jos on vaan kiinnostusta.
rodric camela kirjoitti:
Tämä on kaikkien luettava todistus, olen täällä kertoakseni koko maailmalle miehestä, joka pelasti suhteeni, ja tätä suurta miestä kutsutaan tohtori IZOYAksi. Itse asiassa hän piti suurta työtä minulle tuomalla takaisin entisen rakastajani, joka jätti minut ja lupaa koskaan palata takaisin minuun. Tämän avulla olen tajunnut, että tohtorin IZOYA-tiedon jakaminen maailmalle tekee paljon hyvää niille, joilla on rikki kodit tai hänen suhteensa auttaakseen sinua korjaamaan rikkoutuneen suhteesi tai avioliitto. Voit tavoittaa hänet hänen sähköpostiosoitteensa kautta: drizayaomosolution@gmail.com.Ota yhteyttä häneen ja katso, kuinka ongelmasi ratkaistaan 24 tunnin sisällä. Hän on erikoistunut myös seuraaviin asioihin ...
(1) Haluat entisen takaisin.
(2) Haluat saada ylennyksen toimistossasi.
(3) Haluat miesten / naisten seuraavan sinua.
(4) Haluat lapsen.
(5) Olet yrittäjä ja haluat voittaa sopimuksia
(6) Haluat miehesi olevan sinun ikuisesti
(7) Tarvitset henkistä apua.
(8) Sinua on huijattu ja haluat takaisin menetetyn rahan.
(9) Lopeta avioero
(10) Raharituaalien vedot
(11) Voita vaalit
Unohdit numero (12) pesee aina jauhenlihan.
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihalla monia vaiheita ennenkuin päätyy syödyksi. paistaminenkin vain yksi vaiheista.
Mitä, pitääkö se paistaa? Raakana aina olen vedellyt...
Pesen jauhenlihan ensin aina oluella ja lopuksi Jallulla..
Itse pesen jauhelihan ennen paistoa moottorinpesuaineella ja viimeistelen sen puhtauden, hieromalla sitä tunnin ajan palleihini. Onko muuta kysyttävää?
Viki ja Köpi naureskelivat eilen radiossa tälle keskustelulle.
Itse tykkään, että jauhenliha puhdistuu parhaiten palamäntysaippualla hankaamalla, huuhtelemalla vähintään kolmesti puhtaalla vedellä ja desinfioimalla pirtulla.
Vierailija kirjoitti:
No en mutta ruskistamisen jälkeen huuhdon ylimääräset rasvat kuumalla vedellä hanan alla. Jää muuten tosi paljon rasvaa altaaseen. Hyvä keino jos haluaa rasvatonta kutakuinkin syödä.
Se hanan kuumavesi on täynnä bakteereita, jopa vaarallisia sellaisia mm legionella. Sitä ei saa käyttää ikinä ruoanvalmistukseen, juomiseen, eikä ruoan pesuun. Kylmä vesi on puhdasta ja sekin vasta kun laskettu kylmäksi.
Siis onko tämän palstan ylläpito lukittanut tälläisen täysin tyhmän ja kuluneen muka hauskan ketjun tähän sivun yläosaa, vai miksi tämä on tässä kun kommenttia mua ennen tullut eile?
Liotan votkassa muutaman tunnin ja pesukoneeseen huuhtelu.
Minä laitan jauhen lihan aina kahvin keitimen suodatimeen, ja siten kahvin keitin pääle, naps. Tulee kerala sekä pesty että kypsä jauhen liha. Se on erin lainen jauhen liha.
Kyykkyvatkaan jauhelihan kuosiin.
Mä pidän viiko ajan jauhenlihaa mukanani. Viikossa siitä tulee melkein kuin kaveri. Ihan itkettää tehä kaverista ruokaa perheelle.
Tämän keskustelun aloitus on kopioitu eräästä toisesta ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän viiko ajan jauhenlihaa mukanani. Viikossa siitä tulee melkein kuin kaveri. Ihan itkettää tehä kaverista ruokaa perheelle.
Siinähän se peseytyy kun kyllin vuolaasti itket. Ei tarvitse suolaakaan lisätä.
Juu,u, laitan kunnon pitkän pesun 210min päälle Mielen koneeseen ja pesujauhetta tietysti. Onneksi on kuivaava kone.