Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en syö jauhelihaa, olen vegaani.
Se, että olet vegaani, ei tee sinusta parempaa ihmistä!!
Kuka kysyi mielipidettäsi? Tekisi mieli tulla syömään jauhelihaa sinun naamasi eteen, HÄPEÄ.
Täällä keskustellaan jauhenlihasta. Ellei aiheeseen sanottavaa -> pysyy pois
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jauheliha pestävä, koska eihän sitä tiedä mitä siellä teurastamon lattialta sinne joukkoon on joutunut. Siis tarkoitan sika/nauta jauhelihaa.ps. Laittakaa linkous täysille,jotta kaikki lika irtoaa kunnolla ja onhan se lopputulos laihdutus ruokaa jos sitä sitten jotain jää jäljelle. On muuten tyhmin keskustelun aihe joka on vastaan tullut.
Ja 126 sivua luit, ennenkuin huomasit, miten tyhmä oot...
Kakan seassa pesty jauhenliha toimii paljon paremmin kuin pesemätön.
Ajatelkaa nyt jos kakan seassa olisi PESEMÄTÖNTÄ JAUHENLIHAA: eihän siitä seuraisi muuta kuin LOPUTON INHO!
Jos Melania Trump söisi jauhenlihaa, hän söisi sitä ehdottomasti pestynä, koska vaikuttaa pierunmuodostukseen.
No jon tärkeä aihe ja pysyy vuodestakin toiseen?????
No voihan rähmä tottakai pesen ja oikeen pesukoneessa fairylla sekä huuhteluaine päälle tuplahuuhtelulla. 😫😫
Tyhmään kysymykseen lienee sallittu antaa ihan yhtä tyhmä vastaus.
Ei ole koskaan syönytkään jauheNlihaa. Jauhelihaa sentään kyllä, mutta pesemättä ja jos paistan sitä niin paiston jälkeen imeytän ylimääräisen rasvan talouspaperin avulla.
Pestään k..rvänlihakin ennen ja jälkeen.
Mitä uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä eläin on jauhi?
Jokin lihaeläin se tuntuu olevan, kun siitä saatavaa lihaa jotkut käyttävät. En tiedä, onko se villieläin vai tuotantoeläin. Jostain syystä jotkut haluavat sen pestä lihan.
Itse en ole jauhiin tai jauhenlihaan törmännyt missään. Tuntuu olevan työlästä tehdä siitä ruuaksi kun pulsaattoripesukoneella tai painepesurilla pitää pestä. Jauhenliharuokiin sipulikin näköjään kuunloistetaan, en edes osaisi tehdä sitä.
Mulle riittää jauheliharuuat ja sipulin kuullotus niihin. Jauhenlihahienostelun jätän muille.
Meillä laiduntaa tälläkin hetkellä noin sata jauhea. Hankalasti kasvatettava eläin, siksi kai niihin ei oikein törmääkään. Ulko-Hebrideillä se on ihan yleiseläin, mutta sen lisäksi niitä on vain täällä Länsi-Suomessa. Naapureilta tulee valituksia äänihaitasta, koska niitä täytyy jatkuvasti pestä myös elävänä. Mies kulkee yötä päivää painepesurin kanssa pitkin laitumia ja pesee pesemistään. Työlästä on, mutta kyllä jauhenlihalla tienaakin, koska sitä myydään vain hienoimpiin ravintoloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään jauhenlihaa syödä, me syödään sisänfilettä, joskus myös ulkonfilettä.
Ettekö koskaan syö jauhenlihamakaronilaatikkoa puolukkasurvoksen kera? Sehän on herkkua. No toki ostamme valmiiksi pestyä jauhenlihaa, mieheni katsos on toimitusjohtaja.
Tarkoitat kai puolukansurvosta ja toimituksenjohtajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mutta ruskistamisen jälkeen huuhdon ylimääräset rasvat kuumalla vedellä hanan alla. Jää muuten tosi paljon rasvaa altaaseen. Hyvä keino jos haluaa rasvatonta kutakuinkin syödä.
Toivottavasti kaadat ne rasvat edes johonkin astiaan etkä sinne viemäriin..
Ensin lautaselle tietenkin, siitä sitten pestessä viemäriin.
Pakkohan se on pestä jotta tulee hyvää palakaalen kanssa, vähän riistä ja spagaattia joukkoon niin a vot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyi mielipidettäsi? Tekisi mieli tulla syömään jauhelihaa sinun naamasi eteen, HÄPEÄ.
Täällä keskustellaan jauhenlihasta. Ellei aiheeseen sanottavaa -> pysyy pois
Idiootti lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä eläin on jauhi?
Jokin lihaeläin se tuntuu olevan, kun siitä saatavaa lihaa jotkut käyttävät. En tiedä, onko se villieläin vai tuotantoeläin. Jostain syystä jotkut haluavat sen pestä lihan.
Itse en ole jauhiin tai jauhenlihaan törmännyt missään. Tuntuu olevan työlästä tehdä siitä ruuaksi kun pulsaattoripesukoneella tai painepesurilla pitää pestä. Jauhenliharuokiin sipulikin näköjään kuunloistetaan, en edes osaisi tehdä sitä.
Mulle riittää jauheliharuuat ja sipulin kuullotus niihin. Jauhenlihahienostelun jätän muille.
Meillä laiduntaa tälläkin hetkellä noin sata jauhea. Hankalasti kasvatettava eläin, siksi kai niihin ei oikein törmääkään. Ulko-Hebrideillä se on ihan yleiseläin, mutta sen lisäksi niitä on vain täällä Länsi-Suomess
Mistä mielisairaalasta olet karannut?
Av:n idioottilauman oma älyvapaa ketju.
En pese, vaan vien pesulaan. Vien aina useamman kilon kerralla. Kotona voi sitten laittaa pestyt ja mankeloidut lihat suoraan pakkaseen tai pataan.
Vierailija kirjoitti:
En pese, vaan vien pesulaan. Vien aina useamman kilon kerralla. Kotona voi sitten laittaa pestyt ja mankeloidut lihat suoraan pakkaseen tai pataan.
Onhan noita jauhenlihapesuloita pikkupaikkakunnillakin. Tuottoisa bisnes. Usein huoltoaseman vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi se on sinulle niin suuri asia, että en syö eläinperäisiä tuotteita. Koen olevani parempi ihminen, sillä välitän eläinten oikeuksista enemmän kuin SINÄ. Eläin kuuluu vihreälle nurmikolle EI LAUTASELLE.
Tunnet varmaan olevasi suurikin hyväntekijä, vaikka julmasti suljet silmäsi kun julma kasvinsyöjäeläin syö heinän tai puuntaimen elävältä. Mikä ihmeen oikeus kasvinsyöjäeliöllä on käyttää ravinnoksi toista, vieläpä liikuntakyvytöntä ja siten melkolailla puolustuskyvytönta eliöparkaa.
Opettele kirjoittamaan. Se on jauheenliha
Jauhenliha on parasta esipestynä!