Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Vierailija kirjoitti:
Ultraäänipesukoneessa saa jauhenlihan hyvin puhtaaksi
Katuharjalla puhdistan isoimmat ensin
Ei meillä mitään jauhenlihaa syödä, me syödään sisänfilettä, joskus myös ulkonfilettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään jauhenlihaa syödä, me syödään sisänfilettä, joskus myös ulkonfilettä.
Ettekö koskaan syö jauhenlihamakaronilaatikkoa puolukkasurvoksen kera? Sehän on herkkua. No toki ostamme valmiiksi pestyä jauhenlihaa, mieheni katsos on toimitusjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö koskaan syö jauhenlihamakaronilaatikkoa puolukkasurvoksen kera? Sehän on herkkua. No toki ostamme valmiiksi pestyä jauhenlihaa, mieheni katsos on toimitusjohtaja.
Kateeksi käy, me joudumme pesemään jauhenlihan itse
Vierailija kirjoitti:
No en mutta ruskistamisen jälkeen huuhdon ylimääräset rasvat kuumalla vedellä hanan alla. Jää muuten tosi paljon rasvaa altaaseen. Hyvä keino jos haluaa rasvatonta kutakuinkin syödä.
Toivottavasti kaadat ne rasvat edes johonkin astiaan etkä sinne viemäriin..
mitä on jauheNliha?? itse käytän jauhelihaa ja en pese ennen paistamista enkä sen jälkeen .... kyllä ne saa viemärit tukkoonkun huuhtelee aina rasvat viemäriin TONTTU ...
Kyllä torttu kulkee paremmin kun jauhenliha on pesty ennen kypsennystä.
Olen testannut useamman kerran ja kyllä se näin on !
en syö jauhelihaa, olen vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Se, että olet vegaani, ei tee sinusta parempaa ihmistä!!
Kuka kysyi mielipidettäsi? Tekisi mieli tulla syömään jauhelihaa sinun naamasi eteen, HÄPEÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyi mielipidettäsi? Tekisi mieli tulla syömään jauhelihaa sinun naamasi eteen, HÄPEÄ.
En tiedä miksi se on sinulle niin suuri asia, että en syö eläinperäisiä tuotteita. Koen olevani parempi ihminen, sillä välitän eläinten oikeuksista enemmän kuin SINÄ. Eläin kuuluu vihreälle nurmikolle EI LAUTASELLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi se on sinulle niin suuri asia, että en syö eläinperäisiä tuotteita. Koen olevani parempi ihminen, sillä välitän eläinten oikeuksista enemmän kuin SINÄ. Eläin kuuluu vihreälle nurmikolle EI LAUTASELLE.
Sinun nurmikkosi on ainakin ruskeata paskaa. Tiedän, että varmasti et käytä edes esim. deodoranttia, koska se on "ympäristöhaitta". Haiseva rotta, stinky stinky rat rat.
Minä ostan aina sitä vähärasvaista jauhenlihaa ääs kaupasta.
Tämmöisenä laiskansutjakkana ihmisenä olen vain vienyt jauhenlihan ulos vesisateeseen puhdistumaan.
Sääennusteen mukaan näyttäisi viikonlopuksi taas tulevan sopivat kelit jauhenlihan pesemiseen.
Ja se on kaikki kotiinpäin, säästyyhään siinä vähän vettä ja sähköä.
Vierailija kirjoitti:
"No en mutta ruskistamisen jälkeen huuhdon ylimääräset rasvat kuumalla vedellä hanan alla. Jää muuten tosi paljon rasvaa altaaseen. Hyvä keino jos haluaa rasvatonta kutakuinkin syödä."
Ei kannata viemäriin kaataa mistään lihasta kypsentäessä irtoavaa rasvaa, ei edes veden kanssa, koska se tukkii viemärit ja innostaa rottia. Voi laittaa paperia roskikseen ja kaataa siihen päälle kuuman rasvan, jos oikein säntillinen on niin vie sitten bioskaan.
Onhan se jauheliha pestävä, koska eihän sitä tiedä mitä siellä teurastamon lattialta sinne joukkoon on joutunut. Siis tarkoitan sika/nauta jauhelihaa.ps. Laittakaa linkous täysille,jotta kaikki lika irtoaa kunnolla ja onhan se lopputulos laihdutus ruokaa jos sitä sitten jotain jää jäljelle. On muuten tyhmin keskustelun aihe joka on vastaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla itsenäinen yrittäjä,ja ehkä tulevaisuudessa jos hallituksen toimet onnistuvat. Oletteko koskaan ihmetellyt mihin menevät ne äänet jolle ei ole saatu edustajaa eduskuntaan, keskustelun perusteella voidaan olettaa että ne on jauhettuna siellä jauhenlihan seassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole vegaani, syön siis jauhenlihaa
Ultraäänipesukoneessa saa jauhenlihan hyvin puhtaaksi