Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Laita koneeseen Fairya ja sitten 3h pesuohjelma, ei haise enää. Tämä on oikea jauhenlihan pesutapa.
No en pese, kuulosti ihan kummalta. Mutta käristän jauhelihan kunnolla. Ainut mitä pesen tai huuhtelen on perunat, juurekset ja hedelmät, hyvin on mennyt, vielä olen hengissä..
Minäpäs olenki matkalla Norjaa ostamaa pestyä jauhenlihaa. Siitä oli oikein I-lehdessä juttu. Merkki on Bönde
Hej til alla!
Vierailija kirjoitti:
No en pese, kuulosti ihan kummalta. Mutta käristän jauhelihan kunnolla. Ainut mitä pesen tai huuhtelen on perunat, juurekset ja hedelmät, hyvin on mennyt, vielä olen hengissä..
Sulla on jotain köyhälistön jauhelihaa, yök. Se jauheNliha, mistä täällä puhutaan on jumalten ruokaa!
Blondie kirjoitti:
Minäpäs olenki matkalla Norjaa ostamaa pestyä jauhenlihaa. Siitä oli oikein I-lehdessä juttu. Merkki on Bönde
Hej til alla!
Hitto oon kade... Mutta vielä enemmän oon kade niille, jotka ovat maistaneet sitä kuuluisaa Koben härän jauhenlihaa. Mutta se on niin kallista, ettei sitä toisaiseksi ole maistanut kuin Elon Musk, ja hänkin vain kaksi kertaa...
Mitäs tähän sanotte jauhenlihanpesijät?
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009234441.html
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tähän sanotte jauhenlihanpesijät?
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009234441.html
Tietämättömiä ihmisiä näköjään löytyy. Vain jauhenliha pestään, ei kananlihaa eikä sikanlihaa.
Blondie kirjoitti:
Hej til alla!
Voi että vieläköhän sitä Böndeä saisi!
Varmaan ihan parasta jauhenlihaa nimestä päätellen!!
Onneksi saadaan jouluksi aitoa norjalaista Bönde-jauhenlihaa ( jos ukkokulta ehtii kotiutua ). Eipä pal muuta juhlapöytään tartte. Kuoriperunat keitän kylkeen.
En mutta puhdistan spermatahrat Munsalan kansallispuvusta joulun kunniaksi.
Ite teen aina infrapuna pesun jauhelihan, mutta samalla paistan jauhelihaa kun ei jaksa odottaa jauhelihan pesua valiiksi.
Yleensä mennään pistooli kierroksella venteistä pesee B:lle jauhelihaa nukessa, kun sieltä löytyy sitä pesuvettä altaasta.
Avaa pakkaus banaanissa heittämällä möllyt autolle sitten peekkaa nopeasti säkit. Pakkauksen avaamisen jälkeen smokee jauhelihat b saitilla ja mee valolla sisään. Tapa kaikki jauhelihat ja istuta pommi.
Millaisissa oloissa jauhet elävät? Täytyy olla sottainen eläin, kun lihakin on pestävä.
Erikoinen huumorijuttu? Itse söin raakaa naudanlihaa silloin kun se vielä jauhettiin myymälässä sitä mukaan kun kysyttiin. Hyvältä maistui.
Pesen. Hammastahnalla, tärkeää että se on merkkiä Pepsodent.
Ei voi pestä näin. Tärpättiä sen olla pitää
Nyt jauhenlihaa saa myös jauheena purkista, näin ostosivun aamu-jauhesekoituksesta.
Aamujauhet ovat varmasti terveempiä.
jauhenliha haisee mädäntyneelle. Pesukaan ei auta.