Poikaystävä suuttui näkemästäni unesta (liittyy edellisen suhteen väkivaltaan)

Vierailija

Olin suhteessa jossa ex löi minua ja kerran sängyssä puristi kurkusta. Näin painajaisen tästä kuristamistilanteesta ja se oli erittäin todentuntuinen. Heräsin siihen kun poikaystävä yrittä herättää minua olkapäistä ravistelemalla. Olin vielä täysin puoliunessa enkä siinä hetkessä tajunnut onko tilanne unta vai totta. Pelästyin, huusin ja riuhdoin itseni irti.

Vasta siinä kohtaa tajusin että kyseessä oli uni. Sydän löi tuhatta ja sataa. Selitin poikaystävälle mistä olin nähnyt unta (hän tietää että edellisessä suhteessa oli väkivaltaa) niin lohduttamisen sijaan (itkin ja olin ihan hiestä märkä) hän tiuskaisi "Ai sä näet sun exästä unia ja ajattelit sit vielä että mä voisin tehdä niinkuin *Ilari" teki. Siirtyi sohvalle nukkumaan.

Kun äsken pyysin hänet äsken viereen telkkua katsomaan niin hän sanoi "Ai etkö sä vittu nyt pelkää että kuristaisin sut"

Siis yksi uni??

Kommentit (8)

Vierailija

Jos tämä on totta niin täysin sairasta. 

Olen itse ollut suhteessa miehen kanssa jonka mielestä masturboiminen on pettämistä, unet sentään vain melkein pettämistä. Tuo kuulostaa ihan häneltä. 

Vierailija

Näen monestikin painajaisia alkoholisi-exästäni, vaikka meidän erosta on jo 12 vuotta aikaa. Mieheni on todella empaattinen näiden painajaisten suhteen, halaa, kun herään ja lohduttelee, että hänen kanssaan minun ei tarvitse pelätä. En ymmärrä, miten sinun poikaystävä voi käyttäytyä noin :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat