Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täh? Alvar Aalto suunnitellut Kallion virastotalon?

Vierailija

En Aaltoa muutenkaa arvosta kovinkaan korkealle, mutta kun kuulin, että hän on suunnitellut Kallion virastotalon, olin järkyttynyt - talo on aivan kauhean näköinen. Aalto on muutenkin aivan yliarvostettu suunnittelija. Joku Gaudí nyt ansaitsee maineensa Sagrada familian ja Eiffel-torin suunniteltuaan, mutta jollain finlandiataloilla ja kallionvirastotaloilla ei paljoa mainetta luulisi niittävän.

Kommentit (8)

Vierailija

Että tämmöisen asian sitten kuulit. Varmaan tosi luotettavasta lähteestä. Älä vaan tarkista mistään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä olet saanut tällaista päähäsi?

Mitä tarkoitat? Että Aaltoa ei saa arvostella? Olen kuule käynyt Kallion sossussa ja voin kertoa, että se ei mikään Sidneyn oopperatalo ole, vaikka suunnittelija sama mies onkin.
Ap

Vierailija

Aalto on suunnitellut vaikka mitä rumaa. Käykää joskus ep:llä katsomassa Aallon tekeleitä. Eivät nauti mitään hirveää kansansuosiota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä olet saanut tällaista päähäsi?

Mitä tarkoitat? Että Aaltoa ei saa arvostella? Olen kuule käynyt Kallion sossussa ja voin kertoa, että se ei mikään Sidneyn oopperatalo ole, vaikka suunnittelija sama mies onkin.
Ap

Eikun mistä olet saanut päähäsi, että Aalto on sen suunnitellut. Mutta taisitkin olla joku omituinen provo...

Vierailija

Aalto ei kyllä suunnitellut mitään sydneyn oopperataloa, vaan joku tanskalainen. Jos aalto olisi sen suunnitellut, niin tuskin siitä olisi tullut sellaista maamerkkiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat