Rv 37 ja väsyttää...

Vierailija

Voisi vaan maata. Jokin aika sitten energiaa riitti mutta nyt ei juuri yhtään. Olen 2cm auki, mutta ei juurikaan supistele. Ei kai tämä vielä ole syntymässä. Mitään vaivoja ei juuri ole, muuta kuin närästys välillä. Tunnen olevani tynnyri, joka vyörii kömpelösti ympäriinsä.
Mitkä tunnelmat muilla loppuvaiheen odottajilla?

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa kuuluukin väsyttää... Sun kroppa kerää voimia synnytykseen.

Toivottavasti ei koko kolmea viikkoa väsytä jos vauva vasta silloin syntyy. Ei ole hyvä kerryttää kotitöitä ja esikoisella on tylsää jos äiti vaan makoilee. Mietin miten ne raskaana olevat jaksaa keillä on iso katras lapsia. Kai se on vaan pakko. Ap

Vierailija

Minä olin väsynyt aivan loppumetreille saakka, tuntui kun kaikki voimat olisivat loppuneet siihen kun jäin äitiyslomalle. Olisin voinut aivan hyvin vain nukkua, nukkua ja nukkua. En tosin nukkunut kuin yöllä ja silloinkin pätkittäin koska se jumalaton vessaralli… Vaan ei se haittaa, tuo yövalvominen nimittäin, opettaapahan olemaan sitten ensin laitoksella ja sitten kotona vauvan kanssa joka herättelee syömään ja vaihtamaan vaippoja. Tosiaan kuitenkin joo, väsytti ja väsyttää edelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa kuuluukin väsyttää... Sun kroppa kerää voimia synnytykseen.

Toivottavasti ei koko kolmea viikkoa väsytä jos vauva vasta silloin syntyy. Ei ole hyvä kerryttää kotitöitä ja esikoisella on tylsää jos äiti vaan makoilee. Mietin miten ne raskaana olevat jaksaa keillä on iso katras lapsia. Kai se on vaan pakko. Ap

No haloo, kyllä ehit niitä kotitöitä tekeen myöhemminkin. Nauti nyt ennenkuin rumba alkaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat