Zalandon tulostettava palautuslomake - mistä?
Siis mistä se Zalandon palautuslomake eli palautusilmoitus on tarkoitus tulostaa? Mulla ei näy linkkiä sen tulostamiseen asiakastililläni, vaikka tein jo sähköisen palautusilmoituksen. Tein siis jo sähköisesti palautusilmoituksen ja sain siitä vahvistuksen sähköpostiini, mutta vieläkään ei ole missään linkkiä, josta se paketin sisään laitettava palautuslomake tulostetaan?????
Kommentit (14)
Siinä paketissa tulee lappu missä on tilaus eritelty ja siinä lapussa on palautus tarra
Minkä laitat siihen paketin päälle siinä on osoite ja Lähettäjä yms
Kaikki valmiina
Kiitos vastauksista. Hyvä tietää vastaisuuden varalta, ettei enää tarvi tulostaa.
Ehdin käydä varmuuden vuoksi jo tulostamassa palautusilmoituksen, kun Zalandon sivuilla vieläkin niin kehotetaan tekemään. Eivätpä pääse sitten siitä keksimään syytä, miksi eivät palauta rahoja :D Linkki tulostettavaan palautusilmoitukseen ilmestyi asiakastililleni viiveellä.
Kannattaako minun nyt siis laittaa paketin sisään varmuuden vuoksi sekä se itse tulostettu että se paketin mukana tullut lähetyslista? Rupeavatko ryttyilemään, jos jompi kumpi puuttuu??
Tiedättekö, onko palautuspaketti vietävä siihen samaan MyPack-Siwaan, josta kyseinen tilaus on noudettu vai saako viedä toiseen MyPack-Siwaan?
Laita paketin mukana tullut lähetyslista ja vie samaan paikkaan mistä noudit.
Vierailija kirjoitti:
Siinä paketissa tulee lappu missä on tilaus eritelty ja siinä lapussa on palautus tarra
Minkä laitat siihen paketin päälle siinä on osoite ja Lähettäjä yms
Kaikki valmiina
Onko nykyään näin? Jouduin aiemmin aina tilaamaan sen palautuslomakkeen heiltä postitse, kun eivät lähettäneet valmiina. Hyvä, jos käytäntö parantunut. :)
Siis paketin mukana tullut lappu on nimeltään lähetyslista. Se, mikä pitää laittaa palautuspaketin sisälle on palautusilmoitus, ja se pitää edelleen tulostaa / tilata sieltä Zalandon asiakaspalvelusta. En jaksa linkata tähän nyt Zalandon sivuja, googlatkaa Zalando palautusohjeet.
Itse en ole laittanut mitään lappua pakettiin sisälle, jos olen palauttanut vain osan tuotteista, sillä olen pitänyt sen paperilaskun itselläni joka lähetyslistalapussa on. Olen tehnyt ainoastaan sähköisen palautuksen ja liimannut sen paketissa olleen lapun paketin päälle ja vienyt samaan paikkaan mistä olen hakenutkin. Koskaan ei ole ongelmia ollut palautuksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis paketin mukana tullut lappu on nimeltään lähetyslista. Se, mikä pitää laittaa palautuspaketin sisälle on palautusilmoitus, ja se pitää edelleen tulostaa / tilata sieltä Zalandon asiakaspalvelusta. En jaksa linkata tähän nyt Zalandon sivuja, googlatkaa Zalando palautusohjeet.
kiits
Vierailija kirjoitti:
Siis paketin mukana tullut lappu on nimeltään lähetyslista. Se, mikä pitää laittaa palautuspaketin sisälle on palautusilmoitus, ja se pitää edelleen tulostaa / tilata sieltä Zalandon asiakaspalvelusta. En jaksa linkata tähän nyt Zalandon sivuja, googlatkaa Zalando palautusohjeet.
Zalandon sivuilla ohjeet joissa neuvotaan:
1: Kirjaa palautus asiakastilillesi: klikkaa ”Palauta tuote nyt”, valitse tilaus, palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
2.Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti laatikon päälle.
3.Vie paketti MyPack-pisteeseen – palautus on sinulle ilmainen. Tee palautukset aina MyPack-palvelun kautta, älä vie pakettia tavalliseen postiin.
Eli ei tarvitse tulostaa mitään.
Tilaan usein zalandolta, ja joissain paketeissa on tullut mukana tarra, joissain vain ohjeet miten palautuslappu tulostetaan. En tiedä miksi, mutta kaikissa paketeissa ei ole palautustarraa mukana.
Edelleen Zalandon ohjeissa pyydetään palautuslomaketta (niin kuin näköjään jo 2015) mutta enpä ota siitä nyt stressiä. Ei mulla tosiaan ole mitään palautuslomaketta tai tietoa mistä sellainen löytyy...
Kun on tehnyt palautusilmoituksen netissä, tulostettava palautuslomake löytyy palautukset-valikon alta. Tosin enpä mäkään ole sitä aina tajunnut käyttää, ja aina on palautukset olleet silti ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis paketin mukana tullut lappu on nimeltään lähetyslista. Se, mikä pitää laittaa palautuspaketin sisälle on palautusilmoitus, ja se pitää edelleen tulostaa / tilata sieltä Zalandon asiakaspalvelusta. En jaksa linkata tähän nyt Zalandon sivuja, googlatkaa Zalando palautusohjeet.
Zalandon sivuilla ohjeet joissa neuvotaan:
1: Kirjaa palautus asiakastilillesi: klikkaa ”Palauta tuote nyt”, valitse tilaus, palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
2.Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti laatikon päälle.
3.Vie paketti MyPack-pisteeseen – palautus on sinulle ilmainen. Tee palautukset aina MyPack-palvelun kautta, älä vie pakettia tavalliseen postiin.Eli ei tarvitse tulostaa mitään.
Kirjasin juuri palautuksen zalandon sivuilla ja sanovat että seuraavaksi tee näin:
1. Pakkaa tuotteet, laita mukaan palautuslomake ja liimaa palautustarra laatikon päälle. Tuotteiden mukana tulleita muovipusseja ei tarvitse sisällyttää palautukseen. Tiesitkö, että voit palauttaa samassa lähetyksessä tuotteita monesta eri tilauksesta? Muista laittaa mukaan palautuslomake jokaisesta tilauksesta.
2. Jätä paketti lähimpään PostNordin MyPack-pisteeseen. Palautus on aina ilmaista!
Itse paketin mukana tulleissa ohjeissa ei mainita sanallakaan palautuslomakkeesta ja mitään sellaista ei tietenkään tullut tilauksen mukana. Tietääkö kukaan voiko palautuksen vielä nykyäänkin tehdä ilman tuota lomaketta?
Jos tuote on Zalando kumppanilta esim useat textiilit kengät jne.. palautus ei näy omilla sivuilla
postnord kämmäsi kadottivat palautus paketin
* onneksi oli kopio kuitista jolla jätin tuotteen kuljetukseen
muuten ei olisi ollut mitään millä tunnistaa että olen edes lähettänyt palautuksia
itsellä vaati tulostimen ja scannerin tunteja aikaa että saatiin lähetettyä virallisesti allekirjoitettu lappu sinne ja kuittaus sen perillemenosta
melkein 3kk meni ennen kuin asia selvisi
pyysin lopettamaan tilini poistamaan tietoni ..
sekään ei käy kun vasta 100 päivän jälkeen .. paska lafka
Ei tarvii enää tulostaa. Se sähkönen ilmotus riittää.