Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zalandon tulostettava palautuslomake - mistä?

Vierailija

Siis mistä se Zalandon palautuslomake eli palautusilmoitus on tarkoitus tulostaa? Mulla ei näy linkkiä sen tulostamiseen asiakastililläni, vaikka tein jo sähköisen palautusilmoituksen. Tein siis jo sähköisesti palautusilmoituksen ja sain siitä vahvistuksen sähköpostiini, mutta vieläkään ei ole missään linkkiä, josta se paketin sisään laitettava palautuslomake tulostetaan?????

Kommentit (10)

Vierailija

Siinä paketissa tulee lappu missä on tilaus eritelty ja siinä lapussa on palautus tarra
Minkä laitat siihen paketin päälle siinä on osoite ja Lähettäjä yms
Kaikki valmiina

ap.

Kiitos vastauksista. Hyvä tietää vastaisuuden varalta, ettei enää tarvi tulostaa.

Ehdin käydä varmuuden vuoksi jo tulostamassa palautusilmoituksen, kun Zalandon sivuilla vieläkin niin kehotetaan tekemään. Eivätpä pääse sitten siitä keksimään syytä, miksi eivät palauta rahoja :D Linkki tulostettavaan palautusilmoitukseen ilmestyi asiakastililleni viiveellä.

Kannattaako minun nyt siis laittaa paketin sisään varmuuden vuoksi sekä se itse tulostettu että se paketin mukana tullut lähetyslista? Rupeavatko ryttyilemään, jos jompi kumpi puuttuu??

Tiedättekö, onko palautuspaketti vietävä siihen samaan MyPack-Siwaan, josta kyseinen tilaus on noudettu vai saako viedä toiseen MyPack-Siwaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinä paketissa tulee lappu missä on tilaus eritelty ja siinä lapussa on palautus tarra
Minkä laitat siihen paketin päälle siinä on osoite ja Lähettäjä yms
Kaikki valmiina

Onko nykyään näin? Jouduin aiemmin aina tilaamaan sen palautuslomakkeen heiltä postitse, kun eivät lähettäneet valmiina. Hyvä, jos käytäntö parantunut. :)

Vierailija

Siis paketin mukana tullut lappu on nimeltään lähetyslista. Se, mikä pitää laittaa palautuspaketin sisälle on palautusilmoitus, ja se pitää edelleen tulostaa / tilata sieltä Zalandon asiakaspalvelusta. En jaksa linkata tähän nyt Zalandon sivuja, googlatkaa Zalando palautusohjeet.

Vierailija

Itse en ole laittanut mitään lappua pakettiin sisälle, jos olen palauttanut vain osan tuotteista, sillä olen pitänyt sen paperilaskun itselläni joka lähetyslistalapussa on. Olen tehnyt ainoastaan sähköisen palautuksen ja liimannut sen paketissa olleen lapun paketin päälle ja vienyt samaan paikkaan mistä olen hakenutkin. Koskaan ei ole ongelmia ollut palautuksien kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis paketin mukana tullut lappu on nimeltään lähetyslista. Se, mikä pitää laittaa palautuspaketin sisälle on palautusilmoitus, ja se pitää edelleen tulostaa / tilata sieltä Zalandon asiakaspalvelusta. En jaksa linkata tähän nyt Zalandon sivuja, googlatkaa Zalando palautusohjeet.

kiits

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Zalandon sivuilla ohjeet joissa neuvotaan:
1: Kirjaa palautus asiakastilillesi: klikkaa ”Palauta tuote nyt”, valitse tilaus, palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
2.Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti laatikon päälle.
3.Vie paketti MyPack-pisteeseen – palautus on sinulle ilmainen. Tee palautukset aina MyPack-palvelun kautta, älä vie pakettia tavalliseen postiin.

Eli ei tarvitse tulostaa mitään.

Vierailija

Tilaan usein zalandolta, ja joissain paketeissa on tullut mukana tarra, joissain vain ohjeet miten palautuslappu tulostetaan. En tiedä miksi, mutta kaikissa paketeissa ei ole palautustarraa mukana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat