Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa vahinkoraskaus alkaa tuntumaan hyvältä ajatukselta?

Vierailija

En ole ollenkaan varma haluunko tätä. Vauvan kyllä voisinki ottaa mutta raskaus tuntuu kamalalta ajatukselta. Menee joulukin pilalle pahoinvoinnin takia. Kokemuksesta tiedän että hyperemesis on kuitenkin tälläkin kertaa. Lisäks verenpaineen takia täytyy maata sairaalassa. Mä en vaan jaksa!

Kommentit (3)

Vierailija

No ei se raskaus aika ikinä (minun mielestäni) ole mitenkään kivaa!Paikkoja särkee ja kuvottaa ja vituttaa..mutta ajattele nyt sitä ihanaa vauvaa jonka saat palkinnoksi 9 kk paska työstä..:)

Naisen täytyy kestää mitä naisen täytyy kestää..

Vierailija

Ne ovat tietenkin yksilöllisiä nuo tuntemukset. Voi olla että ei tule koko raskausaikana sellaista oloa että tämä on hyvä juttu. Uskoisin kuitenkin että noin puolen välin jälkeen hormonit tekevät tehtävänsä ja olo muuttuu äidillisemmäksi. Estrogeenitasot vain nousee synnytykseen saakka. Imettäminen vielä lisää kiintymystä vauvaan, joten luontoäiti kyllä auttaa sinua tässä. Voimia <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei se raskaus aika ikinä (minun mielestäni) ole mitenkään kivaa!Paikkoja särkee ja kuvottaa ja vituttaa..mutta ajattele nyt sitä ihanaa vauvaa jonka saat palkinnoksi 9 kk paska työstä..:)

Naisen täytyy kestää mitä naisen täytyy kestää..

Mulla tosiaan neljä lasta ja yksi siellä välissä sellainen yllätyslapsi mutta toivottu..raskausaika aina ihan karmeeta,oikeesti mut jotenkin aina selviää hampaat irvessä..sehän riittää että se lapsi ilahduttaa sua ajatustasolla..ois eriasia jos et lasta haluaisi.

Koitetaan kestää ja toivotaan parasta.Kaikki keinot käyttöön jotta olo olisi mahdollisimman helppo!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat