Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hölmöä olet tehnyt hajamielisyyden vuoksi?

Vierailija
11.11.2015 |

Mä laitoin äsken margariinirasian mikroon :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vastasin puhelimeen ihan väärällä nimellä. Ei ollut edes kenenkään työkaverin nimi. Ihan ilmasta nappasin.

Vierailija
2/9 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisonut kotioven edessä työpaikan kulkukortti kädessä ja ihmetellyt miksei ovi aukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun vauva oli ihan pieni ja heräili monta kertaa yössä syömään, meillä oli patja vauvan huoneen lattialla jossa sitten pötköteltiin kun imetin, ja joskus nukuin vaikeina öinä tai jos miehellä oli töissä vaativa päivä ja unensaanti oli tärkeää.

No, sinne kun istahdin tai pötkähdin niin pieni koiramme tuli aina mukaan, on äärimmäisen suojelevainen lasta kohtaan vieläkin. Joku yö sitten havahduin siihen kun vauva huutaa patjalla vieressä, ja silti joku imee onnellisena tissistä maitoa! Meidän koira! Ei meinannut tulla naurulle loppua ja naurattaa vielä näin muutama vuosi myöhemminkin.

Vierailija
4/9 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin pyjamanhousuja, jotka minulla oli jo jalassa...

Vierailija
5/9 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä vastasin puhelimeen ihan väärällä nimellä. Ei ollut edes kenenkään työkaverin nimi. Ihan ilmasta nappasin.

Mäkin haluun sinne töihin!

Vierailija
6/9 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin viedä lasta kouluun. Ajoin useampi kilometri ohi, kunnes lapsi kysyi: - Äiti miksi mennään tänne? Oho, eikun takaisin.....

Vierailija
7/9 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut puhelimeen töissä työkaverin nimellä.

Olen työntänyt pankkikorttia kahviautomaattiin.

Olen vanigossa varastanut yhden kengän kenkäkaupasta. Oli vaan jotenkin jäänyt remmistä roikkumaan käteeni ja sitten kun huomasin, niin palautin.

Vierailija
8/9 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/7 jatkaa. Olen kuljettanut kilometrin verra roskapussia kaupungilla ennekuin tajusin mennä lähimpään pihaan ja heittää sen roskikseen.

Vierailija
9/9 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nakkasin lusikan roskikseen ja tyhjän jogurttipurkin tiskialtaaseen.