Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hölmöä olet tehnyt hajamielisyyden vuoksi?

Vierailija

Mä laitoin äsken margariinirasian mikroon :/

Kommentit (9)

Vierailija

Töissä vastasin puhelimeen ihan väärällä nimellä. Ei ollut edes kenenkään työkaverin nimi. Ihan ilmasta nappasin.

Vierailija

Joskus kun vauva oli ihan pieni ja heräili monta kertaa yössä syömään, meillä oli patja vauvan huoneen lattialla jossa sitten pötköteltiin kun imetin, ja joskus nukuin vaikeina öinä tai jos miehellä oli töissä vaativa päivä ja unensaanti oli tärkeää.
No, sinne kun istahdin tai pötkähdin niin pieni koiramme tuli aina mukaan, on äärimmäisen suojelevainen lasta kohtaan vieläkin. Joku yö sitten havahduin siihen kun vauva huutaa patjalla vieressä, ja silti joku imee onnellisena tissistä maitoa! Meidän koira! Ei meinannut tulla naurulle loppua ja naurattaa vielä näin muutama vuosi myöhemminkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Töissä vastasin puhelimeen ihan väärällä nimellä. Ei ollut edes kenenkään työkaverin nimi. Ihan ilmasta nappasin.

Mäkin haluun sinne töihin!

Vierailija

Unohdin viedä lasta kouluun. Ajoin useampi kilometri ohi, kunnes lapsi kysyi: - Äiti miksi mennään tänne? Oho, eikun takaisin.....

Vierailija

Olen vastannut puhelimeen töissä työkaverin nimellä.

Olen työntänyt pankkikorttia kahviautomaattiin.

Olen vanigossa varastanut yhden kengän kenkäkaupasta. Oli vaan jotenkin jäänyt remmistä roikkumaan käteeni ja sitten kun huomasin, niin palautin.

Vierailija

7/7 jatkaa. Olen kuljettanut kilometrin verra roskapussia kaupungilla ennekuin tajusin mennä lähimpään pihaan ja heittää sen roskikseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat