Matinpuronkuja Espoo

Alsi

Minkälainen paikka asua on Matinpuronkuja Espoossa? Saimme sieltä asunnon ja pari päivää aikaa päättää otammeko sen. Palvelut esim. lähin ruokakauppa on varmaan Omenassa jonne on yli kilometrin matka. Pääseekö sieltä julkisilla hyvin Helsinkiin? Emme pääse etukäteen tutustumaan alueeseen ja kartalta kaikki näyttää olevan lähellä.

Kommentit (1)

Vierailija

Itse olen asunut nyt vähän reilu vuoden ko. osoitteessa ja viihdyn hyvin :) Kauppaan tosiaan vähän pitkä matka (se noin 1km Omenalle), mutta bussit kulkee ihan vierestä myös siihen suuntaan, jos tuntuu ettei kauppakasseja jaksa raahata. Myös Nesteen huoltoasema on käytännössä takapihalla, jos ei jaksa lähteä omenaan asti hakemaan maitoa. Keskustaan pääsee ruuhka-aikoinakin noin 20min, muina aikoina parhaimmillaan vartissa. Bussien 112 ja 132 pysäkit ihan lähellä (kulkevat eri pysäkeiltä), joten liikkuminen on todella vaivatonta :)

Eniten tykkään alueen liikuntamahdollisuuksista, rantaa pitkin kulkeva rantaraitti on ihan paras paikka kävelyille ja lenkkeilylle etenkin kesällä (talvisin tuulee vähän ikävästi) mutta hiekkatielle ja purtsille pääsee todella näppärästi, myös muita ulkoilumaastoja on hyvin. Ja tietysti vielä urheilupuisto ihan lähellä :)

Ehdottomasti kannattaa ottaa asunto vastaan, itse ainakin suosittelen! Asunnoissa on superhyvät äänieristykset, naapureista ei kuulu oikeastaan koskaan mitään ääniä ja asiat toimii muutenkin hyvin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat