Ylläpidolle palautetta

Vierailija

Mitä korjaustoimenpiteitä palstalla on tällä hetkellä menossa? Toimii aivan paskasti
Itse huomaamaniani bugeja:

-peukutus ei toimi (joillakin tosin taitaa toimia, koska peukkuja ilmestyy viesteihin)
-ketjun aloituksen jälkeen oleva mainos suurenee viivellä. Kun olisin suoraan siirtymässä ketjussa myöhemmille sivuille, ja painamassa nuolta eteenpäin, mainos suurenee juuri sillä hetkellä ja painan vahingossa mainosta (onko bugi, vai onko klikkausten kalastelussa vajottu jo näin alas...)
-joskus (erityisesti aamuisin) kun haluaisin avata viestiketjuja, niin ketjun sijaan aukeaa joku toinen palsta (esim. kysy terveydenhoitajalta, tms.) ja sen keskusteluaiheet

Nämä tulivat mieleen nyt, on varmaan muitakin

Kommentit (5)

Vierailija

Esim. juuri tällä hetkellä en pääse mihinkään ketjuun: mitä tahansa painan tuosta valikosta, sivusto heittää vaihtelevasti jollekin toiselle palstalle (Vauvakuume, Isät ja äidit...)

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sanaa näistä et ymmärrä?

Ylläpito:

Kirjoita

palautetta

sivustosta

tähän

Mitä sanaa et tästä minun aloitukseen ja ensimmäiseen kommenttiin kirjoittamasta kohdasta ymmärtänyt?

- Esim. juuri tällä hetkellä en pääse mihinkään ketjuun (mitä tahansa painan, niin sivusto heittää toiselle palstalle)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on toiminut koko ajan ongelmitta ja normaalisti. Itse käytän palstaa ainoastaan tietokoneella.

Tällä hetkellä käytän tietokoneella, en mihinkään ketjuu Liekö sitten selaimesta johtuva ongelma.

Kännykällä käytettäessä tuo mainoksen viiveellä suureneminen ärsyttää eniten.

-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat